pátek 11. října 2013

Výrobky Missha 1/2 - BBCreams (SignatureReal a PerfectCover), Facemasks, Cleansing Cream, Hair Protect Watter


Hola hermosas chicas!

Dnes jsem tu s první polovinou výrobků, které jsem za  cca rok pořídila na eshopu Missha.cz. Určitě hodně z vás korejskou kosmetiku Missha znáte a určitě i znáte náš český eshop, jehož prodejna sídlí v Brně. Já korejskou kosmetiku miluji už celkem dlouho a to dokonce ještě dřív než se rozmohla u nás. Jak už jsem jednou psala, tak miluji Jižní Koreu, jejich hudbu, kulturu, módu a také kosmetiku. Začínala jsem s balzámy na rty nějaké noname značky z Korei asi v prváku SŠ, což už je nějakých 6 let. Jak to letí, co? :-)



No každopádně jsem opravdu ráda, že se u nás korejské značky rozmohly, jak na různých značkových eshopech, tak na eshopech oblíbených blogerek :-). Moje peněženka už zas tak moc nadšená bohužel není :-D. Myslím si, že většina výrobků korejského původu je velmi precizně vyrobena a plní svůj účel. Také nemohu opomenout krásné obaly (sice ne úplně všechny, ale taková Tony Moly má úžasně roztomilé pleťové masky). Teď už ale k Missha výrobkům!

Missha Super Aqua Moisture Deep Cleansing Cream
Řada Super Aqua by měla hydratovat a také je prvoúčelově vytvořena pro problémovou pleť, což to pravé ořechové pro mojí smíšenku :-D. Tento čistící krém se používá na mokro - třeba ve sprše - vmasíruje se do pleti a poté opláchne. Musím říci, že řasenku a vrchní linky teda alespoň mě neodlíčí, ale zase vím, že spoustě lidem ano. Tvářenku, makeup a jiné nečistoty odlíčí skvěle. Po umytí si vždy ještě čistím oči dvoufázovým odličovačem a tampónek je vždy jen černý, žádné stopy po béžové či barvě tvářenky. Na pleti je velmi příjemný, moc pěkně nevtíravě voní po něčem dětském, ale neumím to k ničemu přiřadit. Hydratace je také relativně splněna, ale jen na chvilku - nemáte po usušení takový ten pocit napnuté pleti, který mám i já se smíšenkou. Stejně ale pleť namažu krémem. Bez toho bych nedala ani ránu. Celkově si myslím, že je to docela povedený čistící krém, velmi příjemný, ale zase na druhou stranu bych se bez něj obešla. Dá se nahradit i prostě jen odlíčením pleti nasucho tampónky. (Cena cca 150 Kč)



Missha Pure Sours plátenkové masky na obličej - Lemon, Aloe, Pomegranate (nemám vyfocený) a Honey
Tyto masky jsou bezva v tom, že jsou v plátýnku. Ty u nás nejsou tak rozšířené a mě to přijde škoda. Ty to masky od Misshy jsou poměrně levné - 45 Kč. Nádherně voní a i když má každá svoji funkci, přijdou mi všechny stejně hydratační. Lemon třeba výborně osvěží, ale myslím si, že je to hlavně tou vůní. Pomegranate je taková průměrná. Aloe a Honey je zase pro změnu taková krémová, třeba na zimu budou hodně příjemné. Prostě bych řekla, že jsou to výborně hydratační masky za málo peněz a vybírám je podle nálady, v horkém dni Lemon, na zimu Honey. Také bych ráda vyzkoušela TeaTree, ten musí být skvělý. Takže za mě je tohle jeden z nejlepších výrobků od Misshy, ani ne pro něco extra, jako pro tu pohodu když máte masku na obličeji.







Missha Procure 365 Hair Mist Sweet Fruits - ochraný sprej na vlasy (teplo, slunce, chlor)
Tento sprej nejen, že pěkně voní, ale také by měl chránit vlasy před teplem, sluncem a chlorovou vodou. To jsou vlastnosti, které jsou špatně prokazatelné, ale dá se to poznat na tom, zda-li je vlas poškozen či ne. Na začátek musím říct, že vůně ve vlasech nevydrží moc dlouho, ale zato se vlasy výborně rozčesávají. A také musím říct, že i přes letní slunce a celkem častí fénování se vlasy nezničily. Snažím se sice fénovat vlasy studeným vzduchem, ale když je fofr a nestíhám, tak ten teplý používám a vlasy zatím zničené nemám. Také je mi ale jasné, že záleží na kvalitě vlasu a na stupni poškození. Já mám vlasy jemné mastící se, ale konečky nemám roztřepené a teď po ostříhání zdravé a hydratované, to je však zásluha i jiných přípravků. Za cenu 150 - 180 Kč na různých eshopech, je to celkem fajn sprej na ochranu před teplem a sluncem, po kterém se vám budou snadněji rozčesávat vlasy. Pokud často navštěvujete chlorované bazény, mohly by jste zaznamenat ochranu před chlorem, to jsem ale zatím nezkoušela.




Missha Signature Real Complete BB Cream, N°21
Tento BB cream jsem si koupila na základě jeho vyzkoušení na jarním setkání příznivců blogů PetraLovelyHair a PlumFoolery. A když jsem si ho chtěla objednat, byl v akci - zdarma k objednávce nad 400 Kč, takže už nebylo o čem přemýšlet. Nebudu vám tady vyprávět o složení a k čemu vůbec BB jsou, to už znáte a najdete to i u nás na blogu. Důležité pro mě však je, v čem je jiný tento BB než ostatní. Mám, dalo by se říct, nespotřebovatelně korejských BB s různými vlastnostmi, ale vždy jsem hledala takový, který převážně matuje a dobře kryje, abych nemusela používat korektor. Tento je ale jiný - je celkem dost hydratační, moc nematuje (asi možná vůbec) a jeho krytí je takové lehčí, proto jsem si ho nikdy nechtěla koupit. Avšak po vyzkoušení jeho velmi lehké textury a rychlého vstřebávání, jsem musela změnit svůj názor. Pro moji smíšenou pleť je vážně docela fajn, když chci sjednotit tón pleti, zakrýt drobné nedokonalosti. Je to pro mě BB na dny, kdy je moje pleť v lepším stavu a kdy nemám náladu na sebe patlat velmi krycí BB. Samozřejmě na léto s jeho hydratací  a ochranným faktorem je pro mě to nej - proto jsem ho v létě používala nejvíce. Za mě tedy ano a nejen na sušší či normální pleť.



Missha Perfect Cover BB Cream, N°21
S tímto BB jsem ale na vážkách. Není úplně špatný, ale podle mě nesplňuje úplně to, co slibuje. Všude se dočítám, jak dobře kryje. Kvůli tomu jsem si ho také kupovala. Bohužel musím říct, že kryje podobně jako výše zmíněný Signature Real. To je na dobře krycí schopnost docela málo. Jako takový není vůbec špatný - hezky hydratuje, sjednocuje pleť, ale krycí schopnosti podle popisu mně zklamaly. Mám tři BB, které by měly mít stejné krytí a na nich je to mnohem víc vidět. Rozdíl je opravdu velký. Takže proto mu uděluji lehké mínus, je to škoda :-(. Kdyby to nebylo v popise a nečekala bych určité krytí, nebylo by to vůbec zklamání, jako BB je hodně dobrý, ale vždy jsme zklamáni, když něco očekáváme a pak se to nesplní - zvláště, když máte srovnání.



A teď jen malá ukázka toho, co jsme obdržely na srazu :-), všechny vzorečky většinou putují do Givaway a snažím se dávat do každého balíčku od stejného produktu (BB) více balení v jiných odstínech, aby to mělo tu funkci, kterou by mělo také mít - porovnání odstínů a jeho správný výběr při koupi :-)







V druhé polovině tohoto příspěvku se můžete těšit na zbytek mých výrobků řady Super Aqua (Lifting Eye Cream, vyhlazovací sérum), bázi Cover Master a korektor Perfect Concealer.

Jaké máte zkušenosti s výrobky Missha nebo celkově korejských značek? Jaké zkušenosti máte s BB SignatureReal a PerfektCover? Co by jste od Missha rády vyzkoušely? 

Doufám, že se vám článek líbil a těším se na vás u dalšího :-)

Ciao ciao :-*

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :-) jsou super, sice to není zázrak, ale na osvěžení a hydrataci pleti jsou bezva :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)