středa 27. listopadu 2013

Christina Aguilera Unforgettable - listopadová novinka mezi parfémy

Ahojda!

Venku je sotva 5 stupňů a já zalezlá, po celém dni sportování a běhání po hřišti (venku), v dece s teplým čajem. To by jste nevěřily, že je i ve Španělsku taková zima. Každý si řekne Španělsko = teplo, ale bohužel tomu tak není a ještě ke všemu tu nemají topení, takže docela solidně mrzneme jak venku, tak i doma :-D Prostě paráda!
Pro lepší navození předvánoční nálady mám pro vás přichystanou recenzi na parfém celkem evokující Vánoce a zimu obecně. 
Je jím Unforgettable od Christiny Aguilery, který je listopadovou novinkou a já osobně si myslím, že je to vhodná doba pro jeho vstup do prodeje.
Předem říkám, že jsem parfém dostala ke zrecenzování.


Co se Unforgettable dočtete?

"Christina Aguilera Unforgettable nejprve upoutá neodolatelnou a příjemnou ovocnou vůní švestky a granátového jablka. Srdcem vůně vyzařuje vznešený buket květin, včetně v noci kvetoucího jasmínu, jedinečné květiny, která se odhaluje jen pod rouškou tmy a je známá jako dáma noci. Prostřední akord je umocněn nejvíce nadčasovým ženským tónem ze všech: tureckou růží. Tento tón je tak luxusní, že až 60.000 těchto krásných květin je potřeba sklidit v časných ranních hodinách pro získání jediné unce čistého růžového oleje. Unforgettable je ukotven exkluzivním tónem cashmeranu, sloučeniny, známé pro svůj nezapomenutelný aromatický vjem. Vůni uzavírá smyslná vanilka, prohloubena velmi aromatickým tónem semínek fazole Tonka."
zdroj: tisková zpráva Christina Aguilera Unforgettable



A teď se podíváme, jak to vidím já.
Sama musím říct, že mě vůně Ch.A. už dlouho lákaly pro ty krásné flakónky, které mají evokovat tvar ženského těla. Mě se navíc moc líbí krajkový vzor, stejně jako na oblečení, spodním prádle či doplňcích. Nikdy jsem však po přičichnutí nemohla říct, že by mi parfém voněl - to je ale velmi subjektivní názor každého. Tento parfém mi byl nabídnut ke zrecenzování jako novinka a tak jsem si řekla, že bych konečně nějaký z nich mohla vyzkoušet. 

Letošní listopadová novinka je oblečena do elegantních barev - černé a červené a bílé něžné krajky, jako jsme u těchto parfémů zvyklé. Tuto kombinaci velmi chválím - je moderní, elegantní a díky krajce trošku vintage. Moc se mi líbí a k vůni parfému se skvěle hodí. 
Na hrdle flakónu je upevněná černá růžička. Je to roztomilé, ale v celkovém pohledu není skoro vidět. Líbila by se mi více třeba rudá, stejně jako nápis - více by vynikla. 
Co mi celkem neladí je ale průhledné víčko - myslím, že trefa do černého by bylo právě víčko černé. Utvářelo by to dojem celistvosti. Takto mi přijde flakón jakoby "nedokončený". Je mi jasné, že flakón není oproti parfému samotnému natolik důležitý, ale jak už víme - jako první vybíráme očima a většinou je to první signál k tomu, abychom zrovna ten daný parfém vyzkoušely.


Teď už ale k vůni samotné.

Složení:
zdroj: tisková zpráva Christina Aguilera Unforgettable

Hlava: švestka, granátové jablko
Srdce: noční jasmín, turecká růže  
Základ: cashmeran* (kašmeran), vanilka, fazole Tonka

* cashmeran je syntetické polycyklické pižmo hojně používané v kosmetice


Sama jsem se bála, že by mohlo pohled na vůni zkreslovat to, že se netrefila do mého vkusu. To bude sice zkreslovat tak jako tak, ale parfém mi voní a tím u mě stoupl na oblíbenosti. Ve složení se nebudu rýpat, protože zdlouhavé psaní o tom, co je jaká ingredience vás asi moc nezajímá. Každý má trošku jiné představy o tom, co jak voní. Každopádně tato vůně je podle mě to pravé na sychravý podzim a zimu. Je to velmi výrazná teplá kořeněná vůně, celkem sladká a poměrně dost těžká. Je to taková ta vůně, které si každý všimne a buď si ji zamiluje nebo naopak. Když si k ní přičichnu, představím si sebevědomou ženu, elegantně oblečenou s botami na podpatku :-). Pokud znáte Bruno Banani Magic Woman, tak tato vůně je poměrně dost podobná.
K výdrži parfému můžu říct jen to, že i přes mě velmi příjemnou vůni, postupem dne slábne. A bohužel intenzita vůně slábne už po několika hodinách. Když se navoníte ráno okolo deváté, celý den parfém cítíte, ale večer přijdete domů a už z kabátu cítíte jen jakýsi "obrys" vůně. Na jeho obranu však musím říct, že jak na kterém materiálu. Ovšem není to jako s drahými parfémy, které na oblíbeném svetru cítíte ještě za několik dní. Na kůži mě nedráždil, ani jsem po něm nezčervenala, což se mi také už stalo ;-). 
Závěrem bych řekla, že tento parfém mě osobně přijde jeho vůní velmi sympatický. Bohužel s výdrží už to není taková hitovka (berte v potaz, že výdrž porovnávám s dražšími značkami). Pro někoho, kdo je zvyklý na výdrž Pumy, B.U., Mexx, apod. by mohl být s tímto parfémem, co se výdrže týče, velmi spokojený. 

Tento parfém by měl být v dostaní na českém trhu už od konce října/začátkem listopadu a měl by se pohybovat v těchto cenách:

Christina Aguilera Unforgettable EdP 15 ml dop. MOC       520 Kč
Christina Aguilera Unforgettable EdP 30 ml dop. MOC       650 Kč
Christina Aguilera Unforgettable EdP 50 ml dop. MOC       790 Kč
Christina Aguilera Unforgettable deo  75 ml dop. MOC       310 Kč

V prodeji v síti drogerií a parfumerií FAnn a Douglas, v hypermarketech a na nezávislém trhu.
zdroj: tisková zpráva Christina Aguilera Unforgettable




Myslím, že se tento parfém celkem povedl, ale myslím si, že za tu ceny by mohl mít o trošku lepší výdrž. Je mi jasné, že se musí platit značka a design a vytvoření samotného parfému nebo třeba reklama. Podle mě je to velmi sympatická vůně, která by se mohla velmi dobře prodávat, ale stejně mě ta výdrž mrzí.

Pokud si nevíte rady s výběrem parfému pro sebe či blízké, můžete vyzkoušet tento test PrůvodceSvětemVůní.cz , který by vám mohl pomoci. Mě se trefil do vkusu a vybral mi mojí oblíbenou Bruno Banani, kterou už mám doma poněkolikáté :-). 

Co říkáte vy na novou Christinu? Propadly jste také kráse flakónků? Jaké vůně preferujete na chladný podzim a zimu?

Děkuji za pozornost a doufám, že jsem vám dala typ třeba na vánoční dárek, ať už pro sebe nebo pro blízké :-)

Mějte se krásně! <3
Dáška 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)