čtvrtek 14. listopadu 2013

PetraLovelyHair Brushes - sada štětců na oči


Ahojda,

tak se vám po delší době zase hlásím. Z života ve Španělsku jsem celkem v rozpacích. Není to tu špatné (město a památky jsou nádherné), ale kdo si myslí, že v ČR je to nejhorší, tak se tedy hodně plete. Tady je to mnohonásobně horší skoro se vším - práce, ceny, příchod novinek na trh,... Vypadá to, že s oblečením jsou tu pár let za opičkami, ale nic proti - někteří vsázejí na jednoduchost a tím nic nezkazí :-).

Dnes mám pro vás připravenou recenzi na sadu štětců na oči od Péti.


Jako obvykle balíček dorazil rychle a s ničím nebyl vůbec žádný problém, poštovné bylo při částce 590 Kč (normálně 690Kč), za které jsem je koupila první týden v akci, nulové. Malá vizitka a Péťou psané přání, ať štětce slouží, mě samozřejmě moc potěšilo. Vždy potěší, když víte, že na druhém konci "obchodu" je také člověk a ne stroj. Tím víc, když vidíte, že si ten člověk dá práci s tím vás potěšit ručně psaným přáním :-).

Přejdu tedy ke štětcům - prosím omluvte fotografie, snažila jsem se je vyfotit co nejlépe, ale zrcadlovku mám v Čechách a tak jsem fotila tabletem. Doufám ale, že vše potřebné je vidět. Nechtěla jsem s recenzí čekat až na Vánoce.

Jako první tedy musím pochválit obal. Líbí se mi jednoduchost a elegance obalu, nepřeplácanost tištěného loga a nápisu. Také je ale velmi praktický, protože uvnitř nemá přihrádek více, ale pouze jednu, proto je využitelný i pro jiné druhy štětců. Také dávám plus omyvatelnému materiálu jak zevně ta uvnitř.




Štětce přijdou každý zvlášť zabalený. Rukojeti jsou dřevěné, ale je to takové lehčí dřevo - moc ho v ruce necítíte, což je pro někoho plus, pro někoho mínus a pro mě, ve srovnání s jinými, nezvyk. Neříkám však, že by to byl problém a také je mi jasné, že by štětce nebyly tak levné. Násadka štětců a ukotvení štětin v ní je naprosto v pořádku, štětiny vypadávaly jen ze začátku a minimálně. A to jen z blending a pencil štětce. Vlákna jsou syntetická, tvrdší, ale zato jemná.



A teď k jednotlivým štětcům.
Mám je ve Španělsku už nějaký ten pátek (cca 2 měsíce). Je to déle než jsem chtěla, ale jelikož se moc při studiu sportu nemaluji, neměla jsem tolik možností je vyzkoušet. Přesto jsem chtěla udělat recenzi až poté, co je opravdupořádně vyzkouším.



PLH P02 - Blending = Roztírací
Na začátek trošku negativa. Je jasné, že toto není objektivní postřeh, protože poškození je kus od kusu a není nijak ovlivnitelné to, aby všechny štětce byly bez závady. Prostě se sem tam nějaký objeví. Já mám tento blending v pořádku až na křivě zastřižené (jakoby vykouslé) štětiny - jde to vidět na fotce nad tímto textem. Na první dojem mě to celkem mrzelo, ale po delším užívání musím uznat, že to ve funkci štětce nepřekáží a štětec splňuje svůj úkol velmi dobře. Štětec je kulatý a je střižen též dokulata. Na blending je tento štětec možná i o trošku lepší než ten od Sigmy, protože má kratší a tvrdší štětiny, tím pádem se o víčko lépe opřete. I přesto, že je tvrdší, neškrábe a je dost jemný. Není však tak hustý jako ostatní štětce. 
90%



PLH P05 - Pencil = Tužkový
Tento štětec je pro mě asi nejlepší z této sady. Je kulatý a také kulatě zastřižen s koncem lehce do špičky. Je hustý, jemný, pevný, celkem tvrdý, ale neškrábe. Dobře roztírá tvrdé přechody stínů a dají se s ním nanášet stíny jak na celé víčko, tak do ohybu. Je větší než běžné tužkové štětce, ale svou práci odvede velmi dobře. Přijde mi, že je to takový kabuki na oční stíny. Mám z něj moc velkou radost a chválím ho. Takový štětec doma ještě nemám a je velmi všestranně využitelný.
100%



PLH P01 - EyeShading = Základní na oční stíny
Tento štětec je celkem obyčejný. Je plochý a kulatě zastřižený. Na plocho je sestřižen do ostré špičky, což mi u tohoto štětce celkem vadí, protože do něj nenaberete takové množství očního stínu, jako kdyby byl stejně hustý jak u ukotvení, tak na hrotu štětce. Naopak s ním jde dobře udělat spodní i vrchní linka a velmi precizně/přesně  vykreslit ohyb víčka. Štětiny tohoto štětce jsou velmi vhodné pro nanášení krémových produktů, ale na práškové oční stíny se hodí také a svou práci udělá. 
80%



PLH P06 - Concealer = Na korektor, bázi, tekuté či krémové stíny
Tento štětec mi vyhovuje tím, že je větší, takže máte rychleji odvedenou práci než s běžným štětcem tohoto typu - bývají velmi malé. Je plochý a střižen dokulata. Nemůžu tomuto štětci nic vytknout. Mám ho ráda a je pro mě stoprocentně využitelný - na krémové stíny, korektor, báze, kolikrát i na stíny sypké. Dobrý bude i na třpytky a pigmenty.
100%



PLH P04 - EyeLiner = Na oční linky (rty)
S tímto štětcem to bude mít hodně lidí celkem těžké, pokud budou chtít linku uzoučkou. Tento štětec je dobrý na gelové či jiné linky, roztírání tužky atd. Pokud ale budete chtít linku úzkou, použijte raději štětec následující PLH P03. Tento štětec je kulatý i kulatě zastřižený a je vetší než jste u takových štětců zvyklé. Štětiny jsou pevné a neohýbají se. Myslím, že bude perfektní i jako štětec na rty.
87%



PLH P03 - Angled = Zkosený (na obočí či oční linky)
Tento štětec je také moc povedený. Je plochý, uzoučký, velmi jemný, ale celkem pevný. Na úpravu obočí je naprosto dokonalý, protože je o proti jiným drobnější. Proto je také velmi dobrý na tenké gelové či jiné linky. Jediná jeho nevýhoda je to, že není zas tolik hustý.
90%


Tak to by byly všechny dojmy ze štětců na oči PetraLovelyHair. 
Myslím, že se povedly a jsou dobrou volbou pro ty, kteří se líčí, ale nechtějí tolik utrácet a chtějí více než jeden či dva štětce. Cena 120 Kč průměrně za jeden štětec takovéto kvality je podle mě velmi dobrá a to máte vlastně ještě perfektní pouzdro zdarma ;-).
Shrnula bych to tím, že některé štětce jsou takové normální/průměrné, jeden lehce pod (pro určený účel) a některé zase nadprůměrné. Celkem bych tedy neřekla, že jsou tyto štětce zázrak, naopak jsou ale velmi dobrou, kvalitní a využitelnou volbou pro ty, kteří požadují dobré štětce za dobrou cenu.


Pétě přeji ať se jí dál daří vymýšlet štětce, těším se na další a také bych jí chtěla moc pogratulovat k získání 1. místa v Blogerce roku 2013 - Beauty.

Tímto se s vámi loučím a doufám, že vám můj pohled na tyto štětce usnadnil vybírání a rozhodování o koupi :-)

Mějte se krásně <3
Dáška

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)