středa 4. prosince 2013

Puma Sync for Woman a PrůvodceSvětemVůní.cz

Hurá! 
Dnes byl v Praze konečně i poprašek sněhu a  konečně to vyvážilo trochu ten mráz, který všude panuje. Brrr. Vystrčit ven nos, tak člověku zmrzne.
A aby mi nos neumrzl, tak raději usednu k počítači a konečně dopíšu rozdělanou recenzi. Stejně, jako Dáša minulý týden, tak i já budu dnes psát o vůni, kterou jsme dostaly ke zrecenzování.


Jde o toaletní vodu Puma Sync for Woman, kterou jsem si vybrala s pomocí testu na stránkách www.pruvodcesvetemvuni.cz . V testu si zvolíte vlastnosti, které vás nejlépe vystihují - mě vyšla tato vůně.






Složení:
Hlava - rybíz, exotická papaya, mandarinka, pomeranč
Srdce - akordy vody, lotosový květ, květ mandarinky, růže
Základ - santalové dřevo, jantarové dřevo, akordy bílé broskve


Výběr mě celkem překvapil, jelikož mám u většiny Puma vůní (výjimkou je pro mě Puma Flowing) dojem, že jsou sportovní a ty já moc nevyhledávám.
Z toho důvodu jsem byla velmi zvědavá a následně překvapena její ovocně-květinovou vůní.
Miluji tyto exotické ovocné vůně a jsem ráda, že test neselhal a opravdu se mi trefil do vkusu.
Dle mého názoru se hodí zejména na jaro a léto, možná také na podzim, ale nikoli na zimu. Přesto si ale nemůžu pomoc a používám ji i v tomto čase.

Co se týče designu a výdrže jsem docela zklamaná. Stejně, jako Dáši vůně, i tato během dne podstatně slábne a často tedy musím aplikaci opakovat. Design je pro mě pro změnu moc jednoduchý, byla bych raději pro složitější a jemnější design.

Co se o Puma Sync dočtete?
"Puma Sync je květinově-ovocná vůně pro ženy, které si užívají života, berou život s lehkostí a preferují svěží a trendy vůně. Vůně byla uvedena na trh v roce 2013."
Zdroj:  parfemy.heureka.cz

Pokud máte tedy kamarádku, sestru, mamku či naopak někoho mužského pohlaví, kterým chcete pořídit vůni, ale nevíte jakou, stačí použít již zmiňovaný test a máte hned dárek k Vánocům.

Teď už vám pouze popřeji krásný zbytek dne.
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)