čtvrtek 30. ledna 2014

Expert Face Brush od Real Techniques

Ahojda,

dnes se vrhneme na, za poslední dobu, můj nejoblíbenější a nejpoužívanější štětec, kterým je Expert Face Brush od Real Techniques. Tyto štětce jsem sama chtěla vyzkoušet už dlouho, ale stále mi přišlo, že všechny druhy mám od jiných značek a nechtěla jsem dva stejné. Také jsem se rozhodovala podle ceny. Po všech hledáních recenzí a obrázků na Googlu, jsem si vybrala právě tento a myslím, že jsem udělala dobře. Zálusk mám ještě na Powder Brush, viděla jsem ho na živo a je to neskutečný huňáč. Ten ale až třeba v létě :-).

Jdeme na Experta!




Já už teda vůbec nevím, kde jsem ho kupovala, ale bylo to stoprocentně přes nějaký český eshop. Stál mě něco málo do čtyř stovek, myslím, že 375 Kč, ale nejsem si jistá. Seženete ho ale u Káji na eshopu.

Začala bych funkcí štětce. Ta je multifunkční. tento štětec se dá vážně použít jako vše. Já sama ho používám na zapracování makeupu (či jiného podkladu) do pleti, i jeho nanášení , zapracování korektoru i pod oči a hůře dostupná místa, jako štětec na pudr, bronzer, kontury, rozjasňovač i tvářenku. A vše s ním jde perfektně. Mínusem při takovém používání je to, že se "musí" mezi jednotlivými úkony čistit, nejlépe do vlhčeného ubrousku. A v tom  je právě jeho další plus.

Štětec je střižen do kulata a oválně poskládán. Chlupy (vlákna) má tento štětec dvoubarevné a syntetické. Co je na nich nejlepší je to, že po vyprání je štětec do hodiny suchý a to mluvím o úplné praní v šampónu, desinfekčním mýdle a následném delším máchání. Také mám vyzkoušeno, že je štětec po utření vlhčeným ubrouskem relativně čistý, v momentě suchý a použitelný na další krok líčení. 

Štětec je nádherně hustý, hutný, heboučký, ale zároveň pevný a pěkně rovně střižený. Chlupy z něj nevypadávají (v mém případě). celkově si myslím, že tento štětec je naprostá jednička mezi štětci, takto multifunkční a kvalitní štětec jen tak nenajdete. Sama mám doma sigmácké kabuki štětce, ale takto multifunkční není ani jeden. Myslím, že za cenu necelých 400 Kč je to naprosto bezkonkurenční štětec, který v mé výbavě nesmí chybět.






To je vše, co jsem vám o svém svatém grálu chtěla říci a zajímalo by mě, pokud ho máte, jak si vede u vás? Pro mě je nezbytný. 

Děkuji za přečtení, doufám, že se vám článek líbil.

Mějte se krásně, Dáša

4 komentáře:

  1. Mám a docela mě zklamalo, jak je maličký. Vlastně moc nevím, jak ho používat..¨

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, tak já si zrovna myslím, že jako kabuki štětec je velikostně tak akorát, je stejně velký jako kabuki od Sigmy :-) Ale na pudr a bronzer je opravdu malý, za to se s ním ale lépe zapracovává do pleti :-). Třeba pro něj ještě najdeš využití ;-)

      Vymazat
  2. Vypadá dobře, uvažuju taky o nějakém RT štětci, ale pořád se nemůžu rozhoupat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho doporučuji, také musím doporučit Powder Brush, sice ho ještě nemám, ale měla jsem tu čest si ho osahat naživo a je parádně jemnej, huňatej a velkej :) Musím ho mít :) Také uvažuji o koupi Exlusive Setu - obsahuje tento powder, poté na tvářenku, makeup, buffing a dva na oči za 1100 Kč, což je opravdu hodně dobrá cena, když si vezměš, že jen powder stojí 400 Kč :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)