úterý 28. ledna 2014

Korektory - Maybelline NY Instant Age Rewind

Ahojda,

dnes mám pro vás rychlorecenzi produktu, který byl velkým boomem minulý rok v Americe, ale k nám se samozřejmě zase nedostal - tedy pokud o nějakém nevím :-). Já ho sehnala na Káji eshopu, kde už není, ale podle mě ho najdete i na jiných. Je v prodeji i tady ve Španělsku, což je divné - zde je totiž vše jako poslední :-D.

Jdeme ale na něj!


Tento korektor má velký měkký houbičkový aplikátor, který se vám vejde přesně pod oko, čímž je aplikace velmi jednoduchá. produkt dostanete do houbičky točením nádobky s korektorem, ale to znáte. 
Houbička je velmi měkká a příjemná na oku i celkově na pleti. Je dostatečně velká a má na sobě malé jemné štětinky, které korektor rozmazávají, prý do ztracena. To bych sama neřekla, po aplikaci vám zůstanou šmouhy okolo oka, ty však je hodně jednoduché ztratit prsty nebo jiným štětcem. A opravdu je to snažší než kdyby jste korektor nanášely rovnou prsty. Jakoby jen uhladíte výsledek, což opravdu ušetří čas.

Kdybych měla přejít k vlastnostem samotného korektoru, tak musím říct, že jsem s ním velmi spokojená. Pokud si vyberete ten pravý (světlejší) odstín, službu zamaskování tmavých kruhů a rozjasnění pleti pod očima hravě splní. Nečekejte zázrak zmizíkování, ale pokud máte kruhy pod očima jen tmavé barvy a ne vystouplé váčky, celkem bych i řekla, že zázračně funguje.
Co je ale další věcí, je zase taková divná vůně, po nanesení ji necítíte, ale prostě mi voní jakoby "slaně". Třeba je to tím, že žiji u oceánu a už jsem tou solí zblblá :-D.

Oproti všem kladů stojí ale opravdu velké mínus a tím je hygiena. Představte si, že než produkt vypoužíváte, trvá to třeba 3 měsíce. Teď si vezměte, že 3 měsíce si nanášíte korektor stejnou houbičkou (zvláště u problematické pleti), je to stejně nehygienické jako nanášení makeupu houbičkovými aplikátory. Ty jdou ale celkem snadno vyčistit, i když také úplně dočista ne nebo celkově nahradit jiným. Tuto houbičku, když však myjete, tak nejenže to jde hodně špatně, ale také vám spolu s nečistotami a vodou odplave dost velké množství korektoru. A to si myslím, je drahá sranda. Korektor totiž stojí 200 Kč a více. Nevím, zda-li se na něj prodávají náhradní houbičky, ale i tak je to celkem drahé.

Můj celkový dojem je takový, že jako korektor je perfektní, praktický je také, ale hygienický už tak moc ne. Ocenila bych, kdyby byla houbička sundavací, ale to se mi nepodařilo :-(. Každopádně pokud netrpíte problematickou pletí a korektor používáte stále (rychleji ho vypotřebujete) nebo vám není líto čištění houbičky a tím i ztráty produktu, směle jděte do něho. Funkce korektoru je vážně skvělá.



Doufám, že se vám recenze líbila a přinesla vám nějaké nové informace o tomto produktu.
Když budete chtít, klidně mi napište, zda-li víte, kde ho koupit (eshop, kamenný obchod). Sama jsem si za tu chvilku, co jsem byla v ČR nevšimla.

Děkuji moc za přečtení!
Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)