pondělí 20. ledna 2014

Novinky za uplynulý rok 2013

Ahojda, 

dnes bych Vám ráda ukázala moje novinky za celý rok 2013. Ke každé věci či produktu vám napíši krátkou minirecenzi, aby jste si mohly udělat nějaký obrázek. Je mi moc líto, že jsem loni nestíhala vůbec tak, jak jsem chtěla, ale nechci vás ochudit o moje dojmy a fotky. Určitě se můžete těšit na delší články či videa některých produktů, které hodlám v létě udělat, ale vše bohužel nestihnu,. Nechci sebe, blog ani vás brzdit věcmi, které byly a raději se budu soustředit na dostupné novinky a módní trendy.

Omlouvám se za zpoždění posledního článku, který uzavře rok 2013 a doufám, že rok 2014 bude už opět v tempu, na které jste byly zvyklé. Moc děkujeme za trvající přízeň a doufám, že se polepšíme :-)
Hold škola koníčkům nepřeje :-D. Máte to taky tak?

Teď ale už na ty věcičky ;-)

První věc, je sada stínů, taštičky a lesku od Boulevard. Byl to dárek a strašně moc mě potěšil. Taštičku využívám denně, lesk je celkem dobrý, ale obsahuje velké třpytky, což mi vadí. Nejparádnější jsou stíny, dva měděné a jeden pleťový, který se mi bohužel vysypal. Pigmentace je poměrně dobrá, ale trochu víc práší. Barvy jsou to ale nádherné.







Další. co bylo u mě nového, je pleťová a tělová kosmetika. Micelárku Sensibio, o které netřeba nic dodávat.
Deodorant  Playboy VIP, který krásně, spíše kořeněně, voní a taky dost pálí, protože obsahuje alkohol.
Poté duo parfému a sprchového gelu od Espirit (zřejme napodobenina Espritu), které hodně sladce voní a moc toho nevydrží.
Krém na ruce (tělo) od  Wellness Beauty, které je výborné do kabelky. Rychle se vstřebává a není úplně tak mastné.
A nakonec odličovacé mlého 3in1 od Vichy, které sice pěkně odlíčí, ale mě osobně celkem dost pálí v očích.


Pokračujeme kosmetikou dekorativní. Zde jsem si zamilovala paletu makeupů (já používám jako korektory) od Sleeku, která je hodně podobná All around C. od Catrice. Je celkem mastná a tužší, prsty rozehřátý korektor však není vůbec žádný problém nanést.
Poté bezkonkurenční korektor od Elfu, naprosto dokonale kryje, jak kruhy pod očima, tak nedokonalosti pleti. Konzistence je spíše makeupová (hutnější tekutý makeup) a vodnatá, což znamená, že nevysušuje. Krytí je velké.
Dalším produktem je podle mě nejhezčí paletka od Sleeku I Divine PPQ Shangri-La Collection Perfect, která je plná zemitých a neutrálních stínů a poté pár stíny originálními. Konzistence stínů je stejná jako u zbytku paletek Sleek.
Kabuki štetec od Caostal Scents je velký jemňoučký chlupáč, perfektní na nanášení pudru na celý obličej.
Dlouhotrvající tekutá tvářenka od Elfu je nesmyvatelná a to kolikrát i odličovacími tampónky :-D. Také je naprosto nevypotřebovatená a neuvěřitelně pigmentovaná.
Balzám na rty EOS Tangerine, který byl perfektní, celkem dost mastný a jakoby peelingový. Následně jsem měla Pomegranate a Lesní plody, ty už tak dobré nebyly a měly úplně odlišnou konzistenci, což moc nechápu.
Posledními jsou korejské BB krémy od Skin79 Lovely Girl a EtudeHouse All Day Strong (typ pro mastnou pleť). Na oba bude recenze jindy, avšak už teď vám řeknu, že LG má hodně našedlý až bělavý podtón a je celkem tuhý a lepkavý. Měl by být určen mladistvé pleti. Finish  zanechává celkem pěkný, sjednocený a rozjasněný. Není to ale nic na léto! ADS je oproti tomu béžový, perfektně sedí a dělá finish naprosto úžasný. Také se po něm pleť tak nemastí a je taková svěží. Jsem z něj nadšená.









Další jsou tobolky na zlepšení kvality vlasů (objemu a hustoty) a pleti Innéov a Viaderm, které teprve krátce používám, takže výsledek bude až v létě a jen na jedny, ty druhé budu brát až po nich.



Teď už jdeme na věcičky do pokoje, šperky a oblečení.
Soviččí krabičky | Kik.



Náušnice | Takko 
Ve stříbrné, takže je neunosím tak, jak bych chtěla, ale nevadí - byl to dárek.






Konečně také zlaté naušnice | Gate, které nosím velmi ráda.



Kabelky, obě crossbody. Korálová | Takko 299 Kč
černá | C&A 129 Kč


Vytoužené boty | Daichman 899 Kč, 
které jste na mě měly možnost vidět na Evči maturitním plese.





Boty na běhačku | Gate 149 Kč


Bačkory :-D Velmi oblíbené!


Vánoční dárky od kamarádů, které mi udělají vždy radost ;-) V plechovce (kasičce) byly sportovní kalhotky.



A konečně oblečení!
Kabát | Gate 499 Kč


Svetr | Lindex


Triko | New Yorker 129 Kč


Triko, loňský dárek od Evči | Takko


Šortky | Pimkie 149 Kč


Triko od brášky | New Yorker


Košile | Takko


Teplá minisukně | New Yorker 79Kč



Tak a je to! :-)

Děkuji za přečtení a doufám, že se vám článek líbil. Už se vás těším u dalšího.
Mějte se krásně, Dáša :-)

2 komentáře:

  1. tie korektory su od elfu?:) krásne šortky ;)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka "korektorů" je od Sleeku, ten velký černý je od elfu a oba jsou parádní :-) Děkuji, ráda je nosím :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)