sobota 25. ledna 2014

Užitečné nezbytnosti

Ahoj!
Tak jak se všichni máte?
Konec zkouškového či pololetí před námi, a tak doufám, že máte všichni studující pevné nervy.
A abychom mohli učení alespoň na chvíli zavřít do šuplíku a odreagovat se, mám tu nový článek.
Dnešní článek je o mých kosmetických jedničkách a doufám, že si ho užijete :)


 Mask Of Magnaminty od Lush
Už zase koukáte do zrcadla a sledujete svou pleť? Nevím jak vy, ale já vidím na nose pár černých teček, rozšířené póry a celkově pleť nevypadá zrovna tak, jak bych chtěla. A to je čas, kdy otevřít ledničku a vyjímečně ne kvůli mé nenažranosti  :D. V lednici se totiž skrývá můj bojovník za zdravě vypadající pleť, který mé problémy zmírní.
A tak pokud vás trápí podobné problémy a nebo potřebujete vaši pleť pouze pořádně vyčistit a zároveň vám nevadí chladivý efekt, tak si tuto masku zamilujete.








  Řasenka They're real! od Benefit
A teď už k mé number one v dekorativní kosmetice.
Tuto řasenku jsem si nechala poradit od vizážisty a nějakou dobu nad ní váhala, jelikož se mi zdála drahá, ale rozhoupala jsem se k její koupi poté, co jsem se opět rozčilovala nad černými kruhy pod očima, které mě ostatně do té doby trápily vždy minimálně po čtyřech hodinách od nanesení řasenky. Samozřejmě jsem tedy hledala něco dlouhodobějšího. Řasenku jsem hned po návratu ze Sephory běžela vyzkoušet  a po celé noci v práci bylo prostě úžasné vidět své oči čisté. A tak jediné, co mě u mého oblíbeného pomocníka štve je odličování, které mi zabere skoro stejně tak času, jak kdyby řasenka byla voděodolná.




 Winter Protect od Balea
Taky máte v zimě vysušenou pleť?
Pokud ano, tak tohle je ten správný pomocník pro vás. Tedy pokud disponujete trpělivostí a zejména ráno necháte krém pořádně vstřebat předtím, než se půjdete namalovat, jelikož je opravdu hodně mastný a dlouho se vstřebává. Za výslednou hydrataci to ale stojí.


 Coalface od Lush
Toto pleťové mýdlo připomíná sice kus uhlí, ale na rozdíl od něj vám pomůže pleť krásně vyčistit a to i přesto, že namleté uhlí opravdu obsahuje. Svou konzistencí připomíná peeling a jeho barva možná trochu odradí,  za to výsledek je na jedničku.



 Hand Konzentrat od Balea 
Mé ruce, stejně jako každý rok, trpí důsledkem mrazu a tak nezbývá nic jiného, než zaběhnout do drogérie a hledat nového pomocníka. Já svého již našla.
A dokonce nejen, že hydratuje, ale má příjemnou jemnou vůni.
No co víc si přát?


Tretters chips
Tyto chipsy sice nemají s kosmetikou nic společného, zato ale chutnají výborně a já jsem jim úplně propadla. Mají je ve dvou příchutích a pokud milujete zeleninu doporučuji vyzkoušet :)


 A takový malý tip na závěr :)
Jestli máte rádi sovy (já je miluji , tak určitě zamiřte do Kiku, kde momentálně malý samé sovy od kýblů a smetáků, přes nádobí až po povlečení či krabičky.
Tak hurá na nákupy!
Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička

4 komentáře:

  1. jéé, ty zeleninové chipsy chci také! :D a MOM mám také moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je objevíš v některém supermarketu:) Tu masku musí každý, kdo jí vyzkoušel, milovat. :D

      Vymazat
  2. chci ty sovičkové krabičkyyy! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak utíkej do Kiku, mají je ve čtyřech barvách a v různých velikostech :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)