čtvrtek 16. ledna 2014

Video - What We Got For Christmas?/Co nám přinesl Ježíšek?

Ahojda, 
dnes pro vás máme zase opět jedno video. A i když už je dávno půlka ledna, chtěly bychom vám ukázat, co jsme dostaly od Ježíška. 

Já osobně jsem dostala hodně dárků a to asi proto, že jsem určitou část naobjednala sama a rodina mi všechno zabalila k Vánocům a také proto, že se na mě prý všichni moc těšili.. Dekorativní kosmetiku ve videu neukazuji. Myslela jsem, že natočím druhou část tohoto videa, ale stejně vše uvidíte v upgradu mojí kosmetické sbírky ;-).



Doufáme, že se vám video bude líbit a přejeme vám krásný zbytek dne :-)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)