neděle 26. ledna 2014

Vypotřebováno! - RYOR Ultramastné tělové mléko Mořské řasy

Hola chicas!

Dnes se podíváme na recenzi produktu na velmi suchou pokožku těla. Je jím Ultramastné tělové mléko Mořské řasy od Ryoru. Obdržely jsme ho před delší dobou k zrecenzování od  společnosti RYOR, ale teprve před nějakým měsícem a něco byl vypotřebován úplně.

"Toto mléko je určeno pro velmi suchou a ochabující pokožku. Mořské řasy, které jsou obsaženy v celé řadě produktů Mořské řasy, obsahují bílkoviny, fytoceramidy, enzymy, vitaminy – hlavně C, A, E, skupiny B, antioxidanty a víc než 20 minerálních látek. Tyto látky napomáhají hydrataci pokožky, oddálení tvorby vrásek, zklidnění, vyhlazení a zvláčnění pokožky."
zdroj Ryor.cz

Podíváme se jak je na tom tohle mléko!


Jelikož popisovat tělová mléka moc neumím, shrnu jeho vlastnosti v krátkých větách či bodech, plusech a mínusech. Poté by mělo být vaše rozhodování jednodušší :-)


+

Co mi přijde perfektní?
+ skvěle, opravdu skvěte hydratuje
+ nechává mastnější "mokrý" film (mě osobně se třeba v létě líbí lesklé nohy)
+ výborný na noc
+ zanechává pokožku pružnou a hladkou
+ velmi dobrý na zimní období
+ moje pokožka po něm nijak negativně nereaguje
+ mizí mi po něm i na poměrně dlouhou dobu šupinky na holeních a kotnících
+ zjemňuje namáhanou kůži (dlaně, kolena, lokty,...)
+  cena je velmi příjemná jak na eshopu Ryoru, tak v obchodech


-

Co moc nemusím?
- i když je mastnější film někdy dobrý, moc dobře se v zimě nedostávám do kalhot :-D
- pro mě osobně byl nepoužitelný na celé tělo, více jsem se potila
- nevstřebává se tak rychle, ale od takto hydratačních krému bychom chtěly moc


*

Co by mohlo někomu vadit?
* lehká parfemace, nic hrozného, ale stejně je taková zvláštní jakoby "slaná"
*  mrzí mě, že u nás byl dlouhou dobu nesehnatelný, ale to není vina krému, ale těch, co Ryor prodávají a tento krém neobjednají



Konzistence je stejná jako u každého jiného tělového mléka, lehce vodnatější, ale ne tekutá.


Abych tedy shrnula moje dojmy z krému. Musím říct, že na to, že je to tělové mléko, jsou jeho vlastnosti hodně hodně dobré. Na moji pokožku je to možná někdy až moc, ale velmi dobře jsem ho využila na sušší a namáhanější místa - nohy, kolena, hýždě a boky, kde se rády dělají strie. Ovšem pro osoby starší či se suchou pokožkou bude tohle mléko, podle mě, perfektní volba. Nakonec musím říct, že za takové peníze se tato kvalita rozhodně vyplatí. Pro mě osobně to sice nebude úplný hit na celé tělo, ale když už by byla potřeba, opravdu zafunguje :-).

Jaké máte zkušenosti s tímto mlékem vy?

Doufám, že jsem vám pomohla s rozhodováním a děkuji za přečtení článku :-)

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)