pátek 24. ledna 2014

Vypotřebováno - Suprová tělová kosmetika

Ahojda!

Dnes mám pro vás pár rychlorecenzí vypotřebovaných produktů z tělové kosmetiky.
Budou to také moji oblíbenci, takže nečekejte moc mínusů. Tyhle produkty miluji, nemám je poprvé a je mi líto, že některé se teď už nedají koupit :-(.

Jdeme na to!



Freeman Facial Clay Mask Avocado & Oatmeal
Tato maska je určená pro lidi s mastnější pletí a rozšířenými póry, popř. ucpanými. Obsahuje výtažky z avokáda a kaolinový jíl, také tak podivně "voní". Mám ji ale moc ráda a to proto, že po smytí mám pleť pěkně očištěnou a rozšířené póry jakoby "uzavřené". Pleť mám naprosto zbavenou mastnoty a napnutou, proto je potřeba tonizovat a nanést pečující krém. Maska se nanáší na vlhkou pleť a nechává se cca 15 min zaschnout (aby jste měly tvrdou krustu na obličeji), samozřejmě se vyhýbejte očním partiím, ústům apod. Po zaschnutí se smývá. Já to dělám tak, že ji namočím a poté na pleti vytvořím pěnu, následně pak už jednoduše smyji vlažnou vodou. Tato maska je cenově dostupná a najdete ji třeba v řetězcích drogerie TeTa (dříve Schlecker). Já jí mám prostě ráda a vyhovuje mi, jediné, co mi na ní někdy vadí je, že když mám unavené oči, celkem mě při zasychání masky pálí.



Dove Deodorants
Zde nemluvím jen o těchto dvou, ale celkově o deodorantech od Dove. Tuto značku kosmetiky mám stejně jako Niveu velmi ráda a deodoranty vlastně, krom pár vyjímek, nenakupuji nikde jinde. Miluji třeba celou řadu Go Fresh, hlavně tedy v létě - okurku, citrón a granátové jablko. Na zimu mám pak raději Minerály z mrtvého moře a obyčejný Sensitive. Deodoranty perfektně voní, vydržím se v nich při normálních podmínkách nepotit skoro celý den a jsou to jediné deodoranty, které jsem vyzkoušela, které mě v podpaždí nepálí. Ačkoliv deodoranty od jiných značek, které jsem vyzkoušela, obsahují stejně jako tyto Dove 0% alkoholu, ostatní mě pálily, tento nikoliv. jediná nevýhoda těchto deodorantů je to, že když jsou nové a stříknete s nimi ihned na holou kůži a moc, udělá se vám na kůži bílý povlak, tzn. nic pro černá trička atd. I přesto je mám nejraději a jsou mojí srdcovkou.


Balea Urea Fusscreme
Nejlepší, cenově dostupný krém na nohy, který používám i na ruce :-D. Je naprosto neskutečně mastný (skoro něco jako vazelína, ale obsahuje více vody) a dlaně i chodidla perfektně hydratuje a co je hlavní hlavně u chodidel, dokonale zjemňuje ztvrdlou kůži (paty, atd).  Nevstřebává se sice tak rychle, ale já si na noc natáhnu ponožky a chodidla jsou ráno jako miminka :-). Pravda je ale, že trošku divně "voní".

Oriflame Happy Skin  Extra Dry Skin Body Milk
Tohle mléko už jsem bohužel znovu nesehnala, jeho vlastnosti byly však výborné. Bylo lehké, ale i přesto velmi hydratační a nemastné. Celkově dobré na den, před oblékáním. Vůně je taková neidentifikovatelná, ale příjemná.  Cena okolo 150 Kč.

Ziaja Cocoa Butter Body Lotion
Toto tělové mléko s neuvěřitelnou vůní kakaa, jsem měla velmi ráda a už ho u nás zase nemůžu sehnat. Velmi dobře hydratuje a zanechává po sobě lekce mastný film. Pro mě byl perfektní po koupání, pokožka ho nacucla a byla po něm pěkně lesklá. Navíc ta vůně je naprosto úžasná :-). Cena je také velmi příjemná cca 120 Kč.




Dermacol Aroma Ritual Shower Gel Grape&Lime
Sprchové gely vybírám především podle vůně a poté podle ceny. Nějaké jiné účinky a funkce jdou okolo mě, protože podle mě je to stejně jen mýdlo, které smyjete. Důležitější je podle mě péče následná (krémy atd.). A právě vůně vyhrála u tohoto kousku  Grape&Lime. Naprosto dokonalá kombinace vůní, svěží, ale i sladká. Vůně je velmi výrazná a cítím jí do doby než jí přebiji tělovým mlékem. Cena už tak pěkná na sprcháč není, ale za tu vůni jí občas obětuji  :-).



Balea Dusch-Schaum Erdbeer Traum
Naprosto úžasně vonící sprchová pěna, kterou používám hlavně při holení. Nejvíce mě ale dostává to, že je to pěna, je to hrozně vtipné a přitom jednoduché řešení sprchového "gelu". Pro děti by to musí být zážitek, tedy potom, co mu vysvětlíte, že to opravdu není šlehačka k jídlu. Celkově se mi prostě líbí baleácký vtip a dětskost či roztomilost výrobků. Jediné mínus je, že hydratace po koupeli či sprše je nutná, celkem dost totiž vysušuje. Stále si ale stojím za svým pohledem na sprcháče, takže to u mě problém není. Je to pro mě jednička ve vtipu věci a budu ráda, když  vyrobí více druhů. cena naprosto úžasná, 29 Kč.



To je vše, co jsem vám dneska chtěla "říct" a moc vám děkuji za přečtení. Doufám, že se vám článek líbil a klidně mi napište svoje oblíbence. Máte to stejně jako já s baleáckými výrobky?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)