středa 22. ledna 2014

Výrobky Missha 2/2 - Cover Master Base, Perfect Concealer, Super Aqua (Intense Serum, Lifting Eye Cream)

Ahojda :-)

Dnes jsem pro vás připravila druhou polovinu recenzí na kosmetiku Missha (1/2 zde). Je to zbytek toho, co doma mám a sama za sebe musím říct, že si nemyslím, že by toho bylo málo. Většinou od jedné značky nemám tolik produktů, nejedná-li se třeba o Essence, která je velmi dostupná :-). Jsem ale s touto kosmetikou velmi spokojená, a tak se vždy nechám nějakým způsobem přemluvit k další koupi.
Nebudu se ale vykecávat a jdeme rovnou na to! 


Missha Cover Master MakeUp Base 
Tato báze je zelená a  její konzistece je takový gelkrém. Nanášení  je pro mně trošku nepříjemné kvůli tomu, že zelená barva po rozetření po pleti nezmizí. Musíte ji velmi dobře rozetřít a zapracovat, aby splynula s barvou pleti. Po nanesení lehce lepí. Zato ale moc pěkně vyrovnává červená místa a nanášení makeupu nebo BB krému je poté velmi jednoduché. Také bych ji doporučila spíše lidem s mastnější pletí, na suchou je málo hydratační. Báze má ochranný faktor 20 SPF, což je v každém ročním období k užitku. Já jsem s touto bází spokojená, protože červených míst na mém obličejí je vážně dost a také se mi líbí výsledný efekt po nanesení makeupu nebo BB. (cca 150 Kč)



Missha Super Aqua Intense Serum
Toto zpevňující sérum by mělo, jak každému dojde, zpevnit a vypnout pleť a tím alespoň lehce zjemnit lehké vrásky. Je to sérum z řady Super Aqua a musím říct, že i přes moji smíšenou pleť, mi velmi vyhovovalo a perfektně mi sedlo. Je jasné, že po aplikaci séra by se měl  nanést ještě krém, protože sérum je spíše vodové. Pleť ho do sebe nasákne, ale potřebuje ještě nějakou vrchní ochranu (pleť. krém). Po samotném séru mě "táhly" suché tváře, tak jsem vždy lehce přidala buď séra nebo krému. Po nanesení séra jsem vždy na pleť nanášela obyčejný krém od Dove (vlastnostmi podobný obyčejné Nivee) a výsledek byl velmi dobrý, pleť se mi zdála taková hezčí, buclatější (v tom dobrém slova smyslu) a rozzářenější. Navíc musím ocenit lehkou parfemaci, lehce citrónovou a svěží, kterou ale na pleti už vůbec necítíte, ani nedráždí oči. Kdyby sérum nestálo tolik (cca 450 Kč), koupila bych si ho s radostí znovu, ta cena mě však odrazuje :-(. Missha.cz však dělá různé akce, tak si ho třeba pořídím v nějaké další :-)


Missha Super Aqua Lifting Eye Cream
U tohoto očního krému nemůžu říct, že by vám vyzmizíkoval vrásky, ale opravdu je okolo očí velmi příjemný. Konzistence je hodně podobná séru, ale není tak vodová, naopak ale ani není mastná (takový krémový gel). Oční okolí moc hezky hydratuje a nemám pocit mastných víček, což je alespoň pro mně velmi příjemné. Vstřebává se poměrně rychle a nezanechává žádný film, což je perfektní před líčením, když nechcete, aby se vám korektor či stíny slévaly (pokud tedy máte mastnější víčka jako já). Nevidím na tomto krému sice nic zázračného, ale je hodně příjemný, hydratační a neparfémovaný, oči vůbec nedráždí. Cena je ale bohužel zase celkem vysoká (cca 350 Kč) a dokonce jsem koukala, že už je ho i obtížné sehnat. Škoda :-(


Missha Perfect Concealer
Pokud znáte Camouflage Cream od Catrice, tak vám tady představuji jeho dvojiče. Texturou i krytím je to naprosto stejný korektor jako právě ten od Catrice. Jediné, co je pro někoho mínus (pro někoho plus) je to, že není na pleti tak mastný. Nechává jakoby sušší finish, i když na prstech je mastný a krémový stejně jako Camouflage. Mě osobně se to nestalo, ale myslím, že sušší pleti by mohl zalézat do vrásek a nemusel by být pod očima tak příjemný. Cena je ale velmi příjemná (cca 99 Kč) a je k dostání ve dvou odstínech. Já mám ten světlejší. Tento korektor je také naprosto perfektní jako báze pod oční stíny, ty se na něj nalepí a už nepustí ;-).


To by bylo vše! myslela jsem, že to bude vše o kosmetice Missha, ale dostala jsem k vánocům ještě pár kousků, o kterých vám napíšu až v červnu. Bude to sada na problematickou pleť Black Ghassoul, Sugar Scrub a odličovací olej. Takže se máte na co těšit. Já sama jsem vyzkoušela jen jednu věc, tak se také moc těším a celkově uvažuji o natočení videa, když už jsem s tím začala a budete si ho přát.

To už je tedy opravdu vše :-D
Mějte se krásně a přeji vám pohodový zbytek dne :-). Hlavně někde v teple!
Dáša 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)