pátek 28. února 2014

Únorové nehty z Joy

Ahoj,
přeji vám příjemný večer.
A především ještě příjemnější teplé dny, které si každý z vás určitě dosytosti užívá.
Tedy nevím, jak vy, ale já doufám, že bude už jen tepleji. Představa zachumlání se zpět do šály a rukavic mě totiž skoro děsí. 
Jelikož jsem ale měla tu možnost odložit rukavice, začala jsem se o něco více věnovat svým nehtům a zejména nehtovému designu. A tak, když jsem v únorovém čísle Joy uviděla 3D zdobení na nehty a následně je potom potkala v Essence, neodolala jsem a vše zakoupila.







A teď už k 3D kuličkám na nehty.
Kuličky vypadají opravdu krásně, bohužel mají jednu velkou vadu. Vydrží totiž sotva pár hodin. Hned se mi začali odlupovat, přestože jsem vše udělala podle návodu a bohužel jsem nepřišla na způsob, jak kuličky na nehtech udržet.





Druhý design si nemohu vynachválit. Z těchto flitrů jsem nadšená.
Barva je úžasná jako stvořená pro zimu.
Flitry k mému překvapení vydrželi hned několik dní. Jediné, co mě mírně rozladilo, byla doba odlakování, která se ale u flitrů dá očekávat.





Krásný zbytek večera a opožděně hodně štěstí všem studujícím do nového semestru či pololetí přeje Evička.

P.S. Pokud jste někdo přišel na nějaký chyták, jak kuličky na nehtech udržet, ráda si nechám poradit, jelikož vypadají opravdu hezky :-)



8 komentářů:

  1. Tyhle ozdůbky vypadají fakt efektně! Jen škoda, že vydrží tak málo :/ Ale máš to udělané moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. ou pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta růžová je na nehtech skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá skvěle ale ta výdrž mě teda štve :/

      Vymazat
  4. Ty modré třpytky vypadají skvěle.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)