sobota 8. února 2014

Valentýnská inspirace

Ahoj,
přeji všem příjemný večer.
Dnes byl opravdu krásný, slunný den a já doufám, že jste si ho každý užil tak, jako já.
 Konečně jsem si mohla jít zaběhat a trochu protáhnout svaly. Hurá! Ani jsem nevěřila, že můžu být do sportu tak nadšená :-D

Vzhledem k tomu, že únor je ve znamení svátku všech zamilovaných, který se pomalu ale jistě blíží, tak jsem se tento rok rozhodla, že tento svátek neopomenu a udělám si alespoň výzdobu.
A tady je má inspirace pro vás.




Svícínky se srdíčky
Co budeme potřebovat: skleničky, laky dle našeho výběru 
Skleničky jednoduše pomalujeme srdíčky jak nás napadne, popřípadě použijeme ještě na mokrý lak flitry a nakonec zapálíme svíčku a je hotovo!





Srdcový řetěz
Co budeme potřebovat: barevné papíry nebo vytisknuté nápisy či obrázky, čtvrtky, lepidlo, nůžky a služku 
Ze čtvrtek si vystřihneme srdíčka, kterými polepíme papíry dle vlastního uvážení a poté provlékneme stužku. Nakonec už zbývá najít kam řetěz umístíme.





Polštářek na postel
Co budeme potřebovat: červenou látku, vatu, nůžky, nit, jehlu a barvy na textil popřípadě nějaké jiné barvy
Z látky si vystřihneme srdce a poté zdlouhavě sešíváme před koncem látku obrátíme naruby, nacpeme vatou a konec sešijeme. Nakonec vybereme nápis, který je vašemu srdci nejbližší.



Tak to je dnes vše.
Přeji všem krásný zbytek dne nebo spíše noci.
Evička

2 komentáře:

  1. Ten polštářek je krásný :) ...ten se mi líbí nejvíc a ráda ho vyzkouším! Děkuji za super tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, komentář mě opravdu potěšil :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)