pondělí 3. února 2014

Video - Dáši Room-Tour Zima 2013/2014

Ahojda,

dnes mám pro vás už skoro rok slibované video, které je na seznamu vašich přání na prvním místě.
Musím se sama přiznat, že taková videa mám sama moc ráda a ráda se jimi nechávám inspirovat :-).

Samozřejmě je jím ROOM TOUR!

Dlouho jsem se odhodlávala k natočení z důvodu vlastního soukromí, ale nakonec jsem si řekla, že stejně nikde neotvírám skřínky a ani doma nemám nějaké trezory, tak bych vám svůj pokoj nakonec mohla ukázat :-). Sama si měním výzdobu, barvy a doplňky podle ročního období a nálady, takže by takových videí mohlo být více. Už teď plánuji natočit to letní, protože budu malovat, dělat novou podlahu a dokupovat skříňky. Samozřejmě v pokoji budou i jiné doplňky - už ne ty vánoční  ;-).

Video jsem předtáčela, takže vánoční výzdoba, i když chudá, protože jsem na ni neměla vůbec čas, je trošku pasé, ale i tak doufám, že vás video bude bavit :-).

V lepší kvalitě si video můžete přehrát zde.



Děkuji za zhlédnutí a těším se na vás u dalšího článku či videa!

Mějte se krásně, Dáša

2 komentáře:

  1. Máš to moc hezký Dáší :) ..Líbí se mi, jak máš všechno uspořádáné, vše má své místo a řád :)..a ty botky - je to náhodou super nápad! Kamarádka to má taky, má takhle vystavené lodičky ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) jak za pochvalu, tak za souhlas, docela jsem nad tím přemýšlela, když mi to někdo pohanil, ale vážně se mi to líbí ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)