čtvrtek 6. března 2014

Můj kosmetický WISHLIST

Ahojda, 

dnes mám pro vás zase jeden, pro náš blog, neobvyklý článek a tím je WISHLIST. Už dlouho si dělám seznam, co bych si opravdu přála a za co bych opravdu utratila peníze z brigád a narozenin. Na narozeniny to bylo jednoduché - vybrala jsem si boty, ale za ušetřené peníze bych ráda kosmetiku.

Udělala jsem si teda malou koláž z fotek z Google.com a třeba vám tím dám i pár typů, na co se  podívat :-) Každý produkt je níže samostatně popsán i s přibližnou cenou :-).

Jdeme na to!

Versace Bright Crystal
Já jsem ho minulý rok dostala jako dárek za úspěšně složené státnice a prostě ho na léto musí mít znovu. Spokojím se i s 90 ml testerem za 857 Kč.



Skinfood Black Sesame Seed Hot Mask
Tuhle masku toužím vyzkoušet už hrozně dlouho. Měla by čistit ucpané póry, tak uvidíme. K dostání zde za 368 Kč.




Missha Nose Pore Clear Brush
Jelikož se mi póry na nose ucpávají běžně a já už nevím, co s nimi, musím tuhle věcičku prozkoušet. Za zkoušku mi ta cena stojí. Koupíte zde za 310 Kč.



Skin79 Diamond Prestige BB Cream
Tak tento matující BB už chci taky hrozně dlouho, na léto si ho už vážně musím pořídit. Koupíte ho zde za 450 Kč.



Guerlain Parure de Lumiére 
Tento makeup jsem měla možnost vyzkoušet ze vzorečků a byl naprosto úžasný, v životě jsem takový zázrak neviděla. Hydratuje, prozáří, ale zároveň se nelesknete ani na mastné pletí. Navíc je lehký, krásně kryje a po celé protancované noci byl stále na svém místě jako po nanesení. Stojí okolo 1300 Kč v parfumerích, ale já si ho budu muset na podzim a zimu stoprocentně pořídit. Samozřejmě si ho půjdu vybrat ke stojanům - o takhle drahém makeupu si nechám něco říct od prodavaček. Doufám, že narazím na ty ochotné :-)




MAC Select Moisturcover
Protože stále hledám super korektor, rozhodla jsem se, že si konečně koupím tento od MACu. Sice nevím, jaký bude, ale všude čtu, jak jsou s ním lidé spokojení. Cena by měla být okolo 600 Kč.




MAC Mineralize Natural Skinfinish
Tento pudr/highlighter si prostě musím pořídit a basta :-).Cena by se měla pohybovat okolo 600 Kč





NYX Bronze Smokey Look Kit
Po téhle bronzové krabičce koukám už přes dva roky a vždy jsem si říkala, máš toho dost, všude najdeš bronzový stín. Nakonec jsem se však ale rozhodla udělat si radost a na léto si ji koupit :-) Koupíte ji zde za 299 Kč.




Sleek iDivine Palette Volume I, Del Mar
I přesto, že už mám těchto paletek doma deset, musím mít i tuhle. No řekněte, za 300 Kč - to je krásná cena za krásné barvy i kvalitu. Na léto bude perfektní.




Milani Eyeshadow Pencil
Tyhle tužky jsou prý perfektní a já se rozhodla na léto si nějaké pořídit. Vybrala jsem si tři odstíny - tělový Almond Cream, tyrkysovou Aquatic Style a švestkovo-vínovou Plum Amour. Koupíte zde za 119 Kč.




Milani Brow Tint Pen
Fix na obočí jsem chtěla vyzkoušet od Artdeca, ale tento vypadá také velmi dobře. Uvidíme, jaký bude :-). Koupíte zde za 149 Kč.




Milani Eyeliner Eye Tech
V honbě za dobrými linkami jsem dorazila až k těmto, doufám, že budou dobré. Koupíte zde za 149 Kč.




Milani Power Lip
Tyhle barvičky jsou naprosto úžasné. Musím mít vínovo-fialový odstín Cabaret Blend a borůvkovo-malinový Raspberry Tart. Je mi ale už teď jasné, že jich v mé sbírce přibude více :-). Koupíte zde za 149 Kč.





Milani Coming Up Roses Blushes
Z těchto krásek musím mít na jaro a léto určitě dva odstíny - Lady Rouge a Coral Cove. Cena je 199 Kč, je k sehnání zde jen do vyprodání zásob!!!! (je 19:00h téhož dne, co jsem napsala tento článek a tvářenky už putují domů :-D)




Profesionální sada štětců na oči a tvář PetraLovelyHair
Po včerejším tutoriálu jsem se rozhodla změnit svou objednávku štětců BH Cosmetics a  počkat si na Pétinu sadu štětců. Foto je jen ukázkové (štětce jsou bílé a ty na tvář mají stejný tvar). Doufám, že budou na eshopu co nevidět. Už se na ně těším a mám na ně ušetřeno, tak doufám, že nepřesáhnou 2000 Kč.



Tohle jsou všechny mé vytoužené produkty na delší dobu. Doufám, že se s nimi do konce roku 2014 setkám :-)

Líbilo by se něco z mého WL i vám? Máte s nějakým z produktů zkušenost?

Náš Instagram!

Přeji vám krásný den! Dáša

20 komentářů:

  1. tu pleťovou masku jsem měla, i BíBíčko a s obojím jsem byla celkem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to jsem ráda, doufám, že mě nezklamou, na to BB se totiž moc těším :)

      Vymazat
  2. Sleek paletka vypadá úžasně, ani jsem nevěděla, že takovou mají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá :) myslím, že je to novinka na jaro, nevím, zda-li ji už mají, ale počkám si na ni :)

      Vymazat
  3. Ty Milani tvářenky už mají, stojí 199 Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkuju :) Vložila jsem tvé info do článku a také už naplnila košík - co nevidět je budu mít doma :-D

      Vymazat
    2. No, já jsem totiž bohužel dneska taky neodolala, protože ten reliéf růže a ty barvy, prostě nádhera!! :)

      Vymazat
    3. To jo, já se nemůžu dočkat :-)

      Vymazat
  4. Já mám na svém wishlistu taky tu novou paletku Del Mar od Sleeku a jumbo tužky Milani chci taky :-) tvářenky od Milani mít nemusím, protože jsem tvářenkama zahlcena a nemůžu jich kupovat takové množství jako doposud :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám stejný problém, už jsem ale půlku rozdala nebo prodala či hodlám prodat - tím se také udělalo místo pro nové krásky :-) Jo ta paletka s tužkama, to jsou barvy :-) Krása pohledět!

      Vymazat
  5. Missha Nose Pore Clear Brush - tak něco podobného bych taky potřebovala :) díky za typ :)
    http://lakomanie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :-) Já jsem na něj hodně zvědavá, doufám, že mi trochu pomůže :-) Recenze na něj bude až někdy v červnu, až se vrátím domů z Erasmu :-)

      Vymazat
  6. Ty Milani tužky a tvářenka, to jsou krasavci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, na tužky si počkám, ale tvářenky už putují domů, jsou jen do vyprodání zásob a já je musím mít :-D

      Vymazat
  7. Téda, hezké, brala bych snad všechno :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To chápu, už se těším, až budu psát recenze :)

      Vymazat
  8. Tvářenka od Milani mi dnes dorazila a nemám slov, je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, jak já se na ně těším :) musím si počkat až do května, ale už na mě budou čekat doma :)

      Vymazat
  9. Já jsem teď opravdu strašně za kosmetiku utrácela, takže na mém virtuálním wishlistu je tak akorát paletka Naked 3. Ale je mi jasné, že průběžně budu mít pořád pocit, že něco potřebuji! Mě moc zaujala ta paletka od Sleeku, má super barvy a to na ty póry od Misshy. Zvědavá jsem i na ty štětce od Péti. Já mám zkušenost s tím korektorem od MAC a i já musím říct, že s ním jsem spokojená. Mám už druhé balení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jo, ten pocit znám, vždy, když už si dám stop, tak mi pak rychle přijde, že jsem si dlouuuho noc nekoupila :D Tak to jsi mě potěšila, doufám, že mě ten korektor mile překvapí :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)