sobota 8. března 2014

Můj WISHLIST plný oblečení

Ahojda,

dnes mám pro vás druhou část mého WISHLISTu - tentokrát oblečení a boty. Tyto věci jsou napůl z ebay.com a napůl z jiných eshopů. 

Pozn.: Jelikož ve Španělsku studuji sport, můj pohybový repertoár se trošku zvětšil. Dříve jsem chodila pouze na zumbu a plavat (nepočítám výlety/turistiku, cyklistiku a bruslení - to vše miluji, ale jsou to pouze sezónní aktivity), teď však mám ve škole vlastně jenom sportovní a jiné pohybové aktivity a kupodivu mě začalo vše bavit (kromě fotbalu :-( blééé). Po návratu do ČR v tom chci pokračovat, a proto zde můžete vidět celkem čtvery věci na cvičení. A také se můžete těšit na články v nové rubrice o cvičení, zumbě, plavání, běhu a v neposlední řadě józe, na kterou se už moc těším :-). Také se v rubrice budou objevovat ony sezónní aktivity a vlastně celkově vše ohledně pohybu a sportovních aktivit. Doufám, že některé z vás tato rubrika potěší a bude bavit :-). 

Tohle bylo trošku ze života a o nové rubrice, ale teď už jdeme na fotky s popisky níže!


ŠUP NA TO!


Sandály Devona
Toto přání už jsem si včera splnila. Jsou to nádhery, které musím mít. Už mám s nimi dokonce vymyšlených pár outfitů. Hold tu svojí výšku s nimi - 185 cm - budu muset přežít :-D. Koupíte na botovo.cz za 598 Kč.




Sandály Simmons
Toto je černá obdoba vrchních jen z rozdílným materiálem a detaily. Ty už jsem si včera také pořídila a tím si splnila druhé přání. Koupíte na botovo.cz  za 698 Kč.




Nike Free Run Shoes
Tyto botky na běhání budou moje, pokud jste četly kosmetický wishlist, toto jsou boty, které budu mít k narozeninám. Na běhání a aktivity uvnitř budov nejlepší. Na aktivity venku v terénu mám jiné. Koupíte např. zde za 1399 Kč.





Souprava Adidas
Tuto soupravu bych ráda nosila na zumbu. Tříčtvrteční tepláky jsou na to nejlepší a pěkný vršek už jen třešnička na dortu. Koupíte např. zde za 1399 Kč.





Souprava Nike
Tento set budu mít na běhání a do fitka nebo na cvičení. Ty barvy miluju a na léto to bude super. Můžete koupit např. zde za 1299 Kč.





Nike LEG-A-SEE-LOGO
Tyto legíny si přeji už skoro půl roku. Černé Adidas už mám, tak teď na léto přijde na řadu Nike. Koupíte např. ve Sportisimu za 990 Kč. (btw. v koláži nahoře jsem na ně úplně zapomněla)




Plavky
Tyto plavky musím mít, jsou sice hodně extravagantní, ale hodlám je kombinovat i s jinými vršky či spodky. Cena je okolo 450 Kš na ebay.com.




Leopardí šaty
Tyto šaty jsou prostě rozkošné. Hodlám je nosit s černým páskem v pase a černými sandály Simmons. Koupíte za cca 175 Kč na ebay.




Triko s holými zády
Toto triko prostě musím mít. Je do pasu a bude se výborně hodit k vysokým kalhotám, sukním či kraťasům. Koupíte za cca 150 Kč na ebay.




Halenka Porcelain
Touto halenkou jsem  okouzlena. Na léto si jí musím pořídit, i když není z nejlevnějších. Na ebay za cca 220 Kč.





Halenka s krajkou a květy
Tato halenka je také z těch dražších, ale také se mi moc líbí a na léto bude nádherná. Na ebay za 250 Kč.





Tílka s křídly
Tato tílka si chci koupit ve všech třech barvách. Je to podle mě jednoduchý basic kousek, ale s tak pěkným zlatým detailem, že vážně musím mít tři :-). Koupíte na ebay za 75 Kč.





Tričko s holými rameny
Chtěla bych to černé a moc se mi líbí i ostatní barvy, ale už se bojím, že bych je neunosila. Chtěla bych ho nosit jako basic kousek skoro ke všemu :-). Koupíte na ebay za cca 150 Kč.



Černé kožené kraťasy
Jako poslední toužím po černých kožených kraťasích s vyšším pasem. Zatím jen vybírám, ale na léto je musím mít :-)




Doufám, že se vám druhý díl mého Wishlistu líbil, alespoň do půlky tak, jako ten kosmetický a třeba vám dám nějaký typ na nový kousek do šatníku. Budu ráda i za vaše připomínky či rady, kde bych mohla sehnat tyto kousky levněji :-D.

Mockrát vám děkuji za komentáře v minulém Wishlistu, hrozně moc jste mě potěšily :-) <3

Náš Instagram!

Mějte se krásně! Dáša



3 komentáře:

  1. Jeeeeeee tak to bych si taky všechno pořídila ! :)
    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já budu muset :D i když až přijdou letní slevy, určitě toho nakoupím daleko víc :D

      Vymazat
  2. Ahoj,
    mám moc ráda tvůj blog, je super.
    S mamkou nakupujem v jednom obchodě, je sice anglicky, ale mají tam toho hrozně hodně a strašně levný, takže mi to máma koupí :)
    Tu je odkaz: http://goo.gl/4I8Vja

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)