pátek 21. března 2014

Od srpna na Instagramu

Ahojda,
po delší době vás zase zdravím a dnes mám pro vás oddechovku v podobě obrázků bez textů. Sama ráda koukám na instagramové fotky, a proto jsem se rozhodla ukázat i těm z vás, které nás na Instagramu nesledují, jak jsme s Evčou prožily čas od založení právě této "obrázkové aplikace". Evča ho prožila v Praze a já s kamarádkou Barčou v Pontevedra.
 Sama jsem z Insta nadšená, protože je možné sdílet takové krásné rychlé dokumentace, toho nejnovějšího či nejzábavnějšího, atd.
Instagram je hold návykový :-D.

Jdeme na to!
Pokud se chcete zeptat na nějaký produkt (či něco jiného), ráda vám v komentářích odpovím :-).

Mimochodem náš Instagram najdete zde :-)






























































To byl náš "půlrok" na Instagramu :-)

Zaujalo vás něco? Klidně pište, pokud budete chtít nějaké info k určitým fotkám :-).
Příště se zase můžete těšit na recenzi o mém Tangle Teezru.

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. Super fotky! Tolik krásných koupených věcí, paráda :)
    Škoda, že můj telefon není "chytrý", už bych taky byla na instagramu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, no já mám starší Nokii, která je vše jen ne chytrá :D ale na cesty jsem si pořídila tablet a tam jsem na Insta stále :) třeba jednou, až ten starý telefon odejde ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)