středa 12. března 2014

Parfém MEXX Summer Edition - Ovocný koktejl každý den!

Ahojda,

dnes mám pro vás recenzi produktu, který mě učaroval a který (světe, div se) přinesl teplé letní dny do Pontevedra už v březnu, kdy je zde normálně období stálého deště. 
Dnes se podíváme na parfémovou novinku vám jistě známé značky MEXX - SUMMER EDITION Woman. Jak už z názvu vyplývá, parfém je určen pro přivítání léta a navození letní nálady už teď na jaře (ale dále pak i jeho udržení v červenci a srpnu ;-)). Na rovinu musím říct, že mi tento parfém velmi velmi voní a přímo ve mě evokuje nějaký ovocný koktejl, který vás zchladí v rozpáleném dni plného slunce, písku a moře.

Pozn. Parfém jsem obdržela ke zrecenzování.

Tak jdeme na to!




Co se dočtete o MEXX SUMMER EDITION Woman?

"Vůně se otevírá šťavnatými akcenty hrušky a exotických listů ananasu, mirabelka v kombinaci s radostnou vůní frézie a magnólie šumí v srdci vůně a smyslný základ této optimistické, dámské vůně kombinuje krémové santalové dřevo a měkké pižmové tóny."
zdroj: Tisková zpráva MEXX Summer Limited Edition


Jak se líbí mně?
S parfémem od MEXX jsem měla zkušenost pouze jednu, a to už si ani nepamatuji kdy a asi ani s jakou :-(. Vím jen, že to byl takový ten deoparfém (více ředěný vodní složkou) a že měl fialovou barvu - to má ale více jejich parfémů.

Nejprve bych začala balením. Krabička je velká jako čtyři flakónky parfému :-D, ale zase si myslím, že je to dobré pro přepravu. Barvy jsou podle mě přesně takové ty letní a design krabičky se mi také celkem líbí. Je to prostě jednoduchý styl změn sklonu písma, což je celkem IN :-)  Přechod barev mi připomíná můj oblíbený koktejl Teqiula Sunrise :-D. Každopádně je tu řeč stále o "nepotřebném" obalu.

Flakónek se mi líbí mnohem více než krabička. Je udělaný v pěkně čistém tvaru i designu a velmi oceňuji vytlačený název do skla. Nikde žádný zbytečný nápis, atd. Flakón opravdu přitahuje pohled ostatních lidí, je to velmi zajímavě vyřešené a i přesto jednoduché. Co se mi moc nelíbí je ale matné hliníkové (vlastně plastové) víčko. Preferovala bych, když už plastový, tak alespoň chromový či nerezový efekt. Takhle vypadá na pohled drahý parfém - s víčkem - levně, což je škoda.

Už konečně ale k tomu nejdůležitějšímu a to je vůně. I když jsou kolikrát výše zmíněné prvky při výběru důležité, vůně je rozhodující. 

Složení:
                 HLAVA: ananasové listy, hruška                  
SRDCE: magnólie, frézie, slivoň mirabelka
ZÁKLAD: santalové dřevo, pižmo
zdroj: Tisková zpráva MEXX Summer Limited Edition


Vůně, jak už jsem psala, mi velmi připomíná ovocný koktejl. Je to vážně taková vůně jakoby vám ho právě namíchali a přinesli na ubrouskovém podtácku - osvěžující, lehce sladce květinová a výrazně ovocná vůně. Musím se přiznat, že v něm ze začátku hodně cítím právě ananas. Po delší době se však vůně usadí a lehce povadne ten svěží tón a zůstane vám vůně sladší - stále v ní však cítím převážně ananas spolu s ovocným oparem (něco jako multivitamín). Je mi jasné, že každý nemusí holdovat těmto typům vůní, ale já je naprosto zbožňuji - prostě ovocné vůně pro mě k létu patří. Jedinou vyjímkou je vůně okurky - tu bych také brala :-).

Výdrž vůně je překvapivě dobrá. Nevím, proč jsem čekala výdrž parfémů Adidas či Pumy - asi, že jsem je hodně používala dříve ve stejném balení jako kdysi MEXX. Tohle je ale toaletka a musím říct, že mě mile překvapila. Sice nevoní tak silně stejně dlouho jako Versace Bright Crystal nebo Guess Seductive, ale přeci jen je to jiná cenová relace a jsou to "dryjáky". Naopak je MEXX SC výdrží mnohem lepší než Christina Aguilera, kterou jsem zkoušela na Vánoce, tzn. že na bundě vám po vyprání nevydrží, ani jí na svršcích necítíte po týdnu od nastříkání, ale takové tři dny oparu vůně okolo vás dá a plné vůně dá celý den, což je to, co bych od ní očekávala.

Na kůži mě nedráždí a to ani na přímém Slunci (což není úplně nejlepší čas, kdy nosit jakýkoliv parfém na holé kůži).  Skvrny na oblečení také nezanechává.


Na našem trhu je to novinka a zřejmě i limitovaná edice. Můžete ji pořídit v těchto velikostech:

Sortiment:     obsah (ml)    dop. MOC vč. DPH
EdT              30                 450 Kč
EdT              50                 620 Kč

K dostání v síti drogerií, v parfumeriích, na nezávislém trhu a v hypermarketech.
zdroj: Tisková zpráva MEXX Summer Limited Edition




Závěrem tedy musím říct, že zrovna tento květinovo-ovocný parfém mi padl velmi do oka i gusta (jak se říká i zde, ve Španělsku). Je to přesně ten parfém, kterého bych si v obchodě sama všimla díky obalu a byla bych okouzlena jeho vůní. O výdrži by mě musel přesvědčit a také, že přesvědčil - vydrží krásně vonět po celý den a to mi stačí.
Pozn.: Také bych ráda zmínila, že je i verze pro muže, která je kombinací černého pepře a zeleného jablka (dřevitě-aromatická vůně).

Jsem naprosto nadšená a musím vám ho opravdu doporučit! Je to po Versace Bright Crystal, Guess Seductive a Beyonce Heat Rush můj čtvrtý nejoblíbenější parfém (mimochodem Beyonce HR předčí ve výdrži). 

A to je vše, co jsem vám o svém novém oblíbenci chtěla napsat, doufám, že se vám recenze líbila a třeba jsem vám dala typ na letní osvěžení.

Jaké máte vy rády/i parfémy na léto? Jakou vůni si pod pojmem léto představíte? A jak vás zaujal MEXX Summer Edition Women?

Náš Instagram!

Mějte se krásně! Dáša
PS: Posíláme vám s Barčou pozdrav z pláže :-)


2 komentáře:

  1. túto toaletku som ovoniavala v obchodáku a je celkom fajn, taká cukrikovo ovocná na leto ako stvorená :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je :) já takové vůně miluju :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)