úterý 4. března 2014

Typy na jarní a letní boty

Blíží se jaro a s tím i teplé slunečné dny, kdy konečně opustíme teplé oblečení. A jelikož bych si na letošní jaro ráda koupila nové boty, které stojí zato, dlouho (cca od Vánoc) už koukám po různých eshopech a novinkách.
Před nějakou dobou nás oslovil jeden eshop (SvětBot.cz) a já zjistila, že je to ten, na který jsem se v zimě často vracela kvůli vytouženým kozačkám, které si stejně budu muset jednou koupit :-)

Tak jsem se porozhlédla po eshopu a našla jsem tam několik pro mě zajímavých kousků na letošní jaro. Než si botky budu kupovat, abych vám mohla podat recenzi eshopu, udělám vám takovou malou koláž jarních botiček. Myslím si, že je toto téma na našem blogu opomínané a já jsem svou vášeň pro boty objevila až letos. Tak doufám, že se vám některé budou třeba líbit jako typ na letošní slunečné dny ;-)

Jdeme na to :-)

Botky, které se mi líbily už v zimě a stále nad nimi uvažuji na příští podzim :-) Poraďte!




Nejdříve začnu sandály
Ty jsou pro mě nezbytností hlavně v létě. Nejvíce se mi líbí křiklavé či naopak neutrální barvy. Povětšinou vybírám ty, které pevně drží nohu. Už takhle nejsou moc zdravé, ale aby vám v nich noha klouzala, to nesnáším!
 zdroj:  http://www.svetbot.cz/1222-textilni-sandaly-801522-a-cervena.xhtml?ref=k12&velikost=400&



Vzory s Desigual
Další, čeho jsem si všimla a co mě celkem táhne, jsou boty značky Desigual, které mají perfektní vzory. Vybrala jsem dvoje, které mě naprosto nadchly a třetí jsou podle mého boomem minulého i letošního roku - tenisky na klínku. Nejsou špatné, ale také mě to ještě moc nezlákalo. No, uvidíme :-)



Barevné lodičky
Dalšími jsou jedny lodičky, které mě zaujaly hned. Myslím, že takový doplněk jednobarevného jednoduchého outfitu musí na jaře a v létě každého zaujmout. Ještě kabelku a je to perfektní :-)



Poslední jsou moje srdcovky
Jsou to troje jednoduché botky, u kterých vážně vážně přemýšlím o koupi - hlavně u posledních polobotek. Myslím, že tyto tři kousky by neměly chybět v žádném botníku. Tyhle tři jsou podle mě naprosto perfektní a nezbytné.


To byly všechny kousky, které mě nadchly či zaujaly. Ty, o kterých bych věděla, že bych je unosila a myslím, že by zaujaly i okolí.

Co myslíte vy? Jaké máte oblíbené kousky obuvi na jaro a léto vy? A vybíráte už nebo si to necháváte až na slunné dny?

Připomínám náš Instagram :-)

Mějte se krásně! Dáška

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)