pátek 4. dubna 2014

DIY clothes

Ahoj,
přeji všem krásné dopoledne. 
Konečně si zas můžeme užívat jarního počasí, a tak jsem se i já rozhodla trochu provětrat a to zejména můj šatník. Z toho důvodu jsem přemýšlela, jak oživit pár starých kousků. 
Mojí velkou inspirací při tvorbě nových kousků je často videoblogerka Bethany Mota z Californie, kterou opravdu obdivuji a jsem její velký fanoušek. A tak jsem pár jejích nápadů zkombinovala se svými nápady a vznikl tento článek.



Šortky s kamínky a cvoky




Co budeme potřebovat?
nůžky, cvoky, kamínky, pinzetu, staré kalhoty a lepidlo

Kalhoty zkrátíme na šortky a nohavice potrháme pinzetou. Vezmeme lepidlo a kapsy, dle libosti ozdobíme kamínky, popřípadě můžeme přidat také cvoky.


Čelenka s květy



Co budeme potřebovat?
čelenku, služku, umělé květy, nůžky a lepidlo

Na čelenku nalepíme těsně vedle sebe květy. Poté vezmeme služku, obmotáme okolo čelenky (i mezi květy) a připevníme pomocí lepidla.


Džínové šortky


Co budeme potřebovat?
bělidlo, staré džíny, nůžky, pinzetu a pilník na nehty

Džíny ustřihneme na délku, která vám nejlépe vyhovuje a konce za pomocí pinzety a pilníku potrháme. Poté prostřihneme džíny a v jednom směru vytaháme vlákna (viz obr.). Na závěr kraťasy namočíme na hodinu do bělidla smíchaného s vodou a je to!


Triko s potiskem



Co budeme potřebovat?
triko, A4 lepící papír, nůžky (popřípadě nůžtičky), houbičku, čtvrtku, barvy na textil

Na lepící papír vytiskneme motiv dle naší volby a poté ho vystřihneme. Z papíru odlepíme ochranou folii a nalepíme na triko. Do trička vložíme čtvrtku, aby se nám barva neobtiskla na druhou stranu. Zvolenou barvu naředíme s trochou vody. S pomocí houbičky naneseme barvu přes papír a necháme zaschnout. Poté papír odlepíme a motiv zažehlíme (nejlépe přes pečící papír).



Přeji všem krásný slunečný pátek!
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)