pátek 25. dubna 2014

OOTD - Elegantně v černé



Ahoj,
přeji všem příjemný a slunečný konec pracovního týdne.
Dnes pro vás mám opět outfitový článek.
Outfity jsou totiž momentálně mojí nejoblíbenější částí blogu a nějak se jich nemůžu nabažit.

Tentokrát jsem ale, na rozdíl od minulého outfitu, zvolila poněkud elegantnější styl a zase jednou obula podpatky.
Tento outfit se stal mým oblíbeným až na boty, které stále častěji měním za o něco pohodlnější a rychlejší ( často dobíhám tramvaj) balerínky.







Košile - New Yorker
Sukně - Tally Weijl
Boty - Vietnamci

Přeji vám příjemný víkend.
Evička

6 komentářů:

  1. Skvělý outfit! moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Evi, moc pěkný outfit, strašně moc ti to sluší! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, teda moc děkuji :) Já zas sleduji tvůj instagram a hrozně se mi líbila tvoje sukně s kočičkama. Je úžasná :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)