čtvrtek 10. dubna 2014

OOTD - I love Prag

Ahoj,
přeji všem příjemné odpoledne.
Doufám, že máte všichni dobrou náladu i přesto, že je tak ošklivé počasí. A pokud ne, tak snad vám jí alespoň trochu vylepší dnešní outfitový článek.

Outfit je z nedělního odpoledne, kdy bylo opravdu krásné počasí a já jsem si ho maximálně užila.
S mou malou sestřičkou jsme totiž fotili a natáčeli skoro půlku dne.  
Musím říct že udržet oči otevřené do objektivu, když sluníčko tak září, je vážně těžké a to i přesto, že jsem se snažila řídit radou jedné modelky a mít zavřené oči co nejdéle a pak je rychle otevřít. 
Nakonec se nám ale přece jenom nějaké fotky, bez zavřených očí, povedly.

Čepice s nápisem I love Prag je mým výrobkem, stejně jako šortky, které jste mohli vidět v minulém článku.
Mikina s nápisy je zakoupená v Sinsey (OC Černý Most nebo Václavské náměstí) a já se musím přiznat, že oblečení s těmito "chytrými" nápisy poslední dobou opravdu žeru.
A nakonec botky, které jsou zakoupené na Aukro.cz a kabelka Guess.








 ( tady toho sice moc vidět není ale fotka se mi prostě líbila :D)

Na závěr už jen malá vsuvka. 
Určitě víte, že s Dášou máme společný Instagram. Založila jsem si ale i svůj vlastní. Začínám být líná přepínat neustále účty, a tak víc outfitů a dalších věcí přidávám na svůj účet. 
Můžete mě tedy sledovat na instagram.com/evickaklaskova , pokud někdo budete mít zájem. 

Přeji pěkný zbytek dne!
Evička

6 komentářů:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)