středa 14. května 2014

Malá jarní giveaway

Ahoj, 
přeji všem příjemný večer.
Dnes byl konečně poslední den ve škole a už mě čekají jen zkoušky. Dokonce už jsem dnes stihla složit jeden zápočet, a tak doufám, že nejpozději začátkem června mi začnou prázdniny.
Konečně budu chvíli chodit jen do práce a budu mít nějaký volný čas.

A abychom vám s Dášou trochu zpříjemnily toto, pro studenty vytížené období, připravily jsme pro vás malou jarní giveaway.


Podmínky pro účast:
- být naším čtenářem
- napsat nám jaké typy článků jsou momentálně vaše nejoblíbenější
- do komentáře uvést svůj email



Co dáreček obsahuje:
- mini pilníček od Essence Cookies & Cream
- náušnice s motýlky Claire's
- lesk na rty ve tvaru zmrzliny Claire's ( taky jeden mám :* )
-mini sprchový gel čokoládovo-pomerančový  z Body Basics

Giveaway bude trvat do nedělní půlnoci (25.5.2014).

Přeji všem dobrou noc!
Evička

13 komentářů:

  1. Ahoj, já mám nejradši kosmetické recenze. :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj u mě to jsou taky kosmetické recenze,ale podívám se na všechny příspěvky
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna se učím na zítřejší zkoušku, takže mám pocit, že bych si určitě zasloužila dáreček! :D
    taky se přikláním ke kosmetickým recenzím :)

    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja milujem tagy, diy a hlavne instagram príspevky (osobne nemám instagram a páči sa mi keď blogerky zhrnú svoj instagramový mesiac aj na blogu) :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Nejradši mám make-up tutoriály :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Nejradši mám nákupy a recenze:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárečky, které by mi určitě mooc zpříjemnily tohle velmi vypjaté a zákeřné období :D Chystám se totiž na státnice, už aby bylo po nich :( A co se momentálně čtení blogů týče, mám ráda cokoliv, co je plné fotek, nenáročné a pokud možno krátké, abych se příliš nerozptylovala, takže třeba nákupy a hauly jsou ideální :))
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi vaše shrnutí instagramu za měsíc:) Moc hezké fotky a vždycky mě naladí do dalšího dne:)
    GFC: Anežka Vávrová
    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. momentálne mám najradšej kozmetické recenzie =)
    GFC: Monika
    Monika Škvoráková

    OdpovědětVymazat
  10. Nejradši mám asi články o kosmetice a to všechny od recenzí po vypotřebováno.
    eliska.pejcharova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nejraději mám recenze :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)