neděle 11. května 2014

Na líčení u Flormaru + malé New In!



Ahojda,

už jsem vás tu opět delší dobu zanedbávala, ale moje studium v cizině ze blíží ke konci, což znamená učení se na zkoušky a také se s kamarádkou snažíme co nejvíce užít sluníčka, které je tu v této době silné jako u nás v Čechách v létě. Prostě paráda :-) 

Ale chtěla bych vám to vynahradit koukacím článkem. Dnes bych vás vzala do oficiálního krámku Flormar. Tato značka pochází z Itálie, kde v roce 1970 vznikla pod jménem Flore Mare, později byla přejmenována na jednodušší FlorMar. Tato kosmetiky se vyrábí s kvalitních francouzských a švýcarských ingrediencí. Zajímavé je, že značka neposkytuje pouze laky na nehty a produkty dekorativní kosmetiky, ale také štětce a pleťovou i tělovou péči. Musím podotknout, že stojany se vyrovnají i třeba Inglotu, či podobným takto barevným výběrům.

|zde jsou jejich webovky|



Kdo chce vidět, jak to v kiosku Flormar vypadá, klikněte na celý článek :-)


Obchůdek jsem nalezla na hlavní třídě ve Španělském Vigu (u nás je prodejna Flormar Galerie Šantovka Olomouc a kiosek Flormar OC Zličín Praha s celým sortimentem, vybrané produkty jsou k nalezení v určitých prodejnách Drogerie TETA, Teta P.K. Solvent, Tasco MY a Douglas - více zde).

Byla jsem obchůdkem překvapená, do té doby jsme totiž nevěděla, že má Flormar tak velký sortiment. Každopádně jsem byla nadšená jak z dekorativky tak z laků. Takové barvy se jen tak nevidí a až budu v Praze budu se muset na Zličín podívat.

Byla jsem s kamarádkou Barčou nalíčena tamními prodavačkami/vizážistkami a opravdu se mi výsledek líbil, jak na mě tak na Barče. Dokonce jsme si i výborně popovídaly výbornou špangličtinou :-D. Co mě trochu více zamrzelo, bylo použití řasenky - než jsem se stihla podívat, čím mě líčí a jestli je to aplikátor či ne, udělala slečna dva tahy a bylo to. Naštěstí mi nic nebylo, ale určitě bych do toho znovu nešla a zadržela jí.  Na oči jsem totiž celkem citlivá, skoro všechno mě v nich pálí. Naopak jsem ale hloupá, že jsem se nezeptala, co za řasenku to bylo - udělala mi totiž úžasné řasy. Na štětce si ale dávala pozor a vše desinfikovala. Není to však hrozná informace pro vás, protože je to opravdu velká dálka od Čech, kam asi nezabloudíte :-D. Jedině na dovolenou.


Naprosto mě uchvátily tvářenky, bronzery a rtěnky - ty barvy byly naprosto úžasné.



Odešla jsem s jední výborným korektorem, který na mně slečna vyzkoušela a efekt se mi moc líbil. Naprosto dokonale krycí a krémový - na moje kruhy pod očima perfektní. Cena byla 7,5 €. A to není nic hrozného za velké množství skvělého korektoru.


Také jsem na sobě měla novinku - CC krém (já osobně ten zelený). Na ruce byl bílý, ale po rozetření splynul z barvou pleti a velmi dobře sjednotil a řekla bych, že i poměrně dobře kryl, ně nějak hodně, ale vypadalo to velmi přirozeně a hezky. Budu si ho muset pořídit.


Půlka stojanu samé rtěnky :-)
To je nebe barev!




Tělová kosmetika


A ta péče o nehty! To jsou také parádní možnosti.


Nakonec můj mini-nákup :-)



Flormar Perfect Coverage Liquid Concealer in 02, který voní po klasickém krému, což je mi příjemné. Krytí naprosto perfektní!


Flormar Revolution Perfect Lipstick in R02, která nádherně voní po jablkách




Musím tedy říct, že jedinou návštěvou se FlorMar stal jednou z mých neoblíbenějších značek. Odešla jsem pouze se dvěma produkty a jsou výborné. Co jsem vyzkoušela v kiosku mě také okouzlilo, takže v Čechách se vydám na super nákup :-).

To by bylo vše o mojí návštěvě. Doufám, že se vám článek líbil a můžete se těšit na čtyři články, které by tu měly být v rozhraní 2 týdnů, jsou totiž ze Španělska a já bych je ráda uveřejnila ještě když zde budu. Budou to Ranní a večerní rutina, Vypotřebované produkty, recenze na Tangle Teezer a Vlasová rutina.

Máte se tedy na co těšit :-) A já pevně doufám, že mi zkoušky dovolí udělat si na články čas :-D.

Máte rádi FlorMar? Znáte ho nebo je to pro vás první informace o této značce? Jaké produkty jsou vaši nej a co nestojí za řeč?

Instagram | Dáša | Eva

Mějte se krásně! Dáša

6 komentářů:

  1. No ty rtěnky, to je ráj! Vybrala sis krásný odstín :) A na Zličín se musím dojet podívat, vůbec jsem nevěděla, že tem máme takový poklad, i když asi ani zdaleka ne tak úžasný jako tohle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já si taky nemohla vybrat, vzala jsem ale nakonec něco, co bych si normálně nevybrala - nějakou tu perlu :) ale já se pořítím na Zličín hned, jak budu v ČR :D myslím, že by tam měl být ten stejný sortiment jako v tomto kiosku ve Španělsku :) Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Tak to vypadá parádně. Vůbec jsem netušila že flormar má i tělovou kosmetiku ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě také ne, koukala jsem na to s úžasem :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)