středa 28. května 2014

TAG - Křížový výslech Evy

Ahoj,
přeji všem příjemné odpoledne.

U minulé givaway jsem se ptala co vás na blogu nejvíc baví a někdo z vás psal že má rád tagy, a tak jsem se rozhodla jeden udělat.
Otázky jsou různě poskládané z internetu. 
Vybírala jsem ty, které se mi zdály zajímavé a na které bych ráda odpověděla.
Tak jdeme na to!




1. Kdybys měla být jídlo, čím by jsi byla?

Mým nejoblíbenějším jídlem je poslední dobou hlavně ovoce, takže bych chtěla být malinou, protože jsou přece tak vynikající.

2. Vyšla by jsi na ulici nenalíčená?

Já vlastně chodím hodně často nenalíčená, třeba když jdu do práce tak se na to často vykašlu, protože vím, že až v noci půjdu domů, tak budu unavená a nebude se mi chtít odličovat.
V létě se také skoro přes den nelíčím, maximálně používám BB cream, protože si prostě připadám hezká, když je hezký počasí :)

3. Zpíváš si ve sprše ?

Ne to opravdu ne, popraskaly by nám kachličky :D. Jsem hrozná zpěvačka, ale zpívám si v autě s rádiem když jedu sama.

4. Sportuješ denně a co ?

Denně opravdu nesportuji, ale miluji běh, protože mám na něj krásný tenistky :D (jen vtip, ale ty tenistky opravdu miluji).
Běhat bych ale nikdy nešla bez hudby, což se týká i kolečkových bruslí. Poslední dobou jsem si taky zamilovala Warm Up Ballet, na který plánují článek.

5. Kdo je ti inspirací, idolem?

Mojí největší inspirací jsou topmodelky. Miranda Kerr, protože je to opravdu krásná žena s úžasným smyslem pro módu. Druhou je Petra Němcová, která je pro mě velmi silná žena a z její knihy (Vždy s láskou, Petra) jsem získala dojem, že překonat lze opravdu všechno, když máte odhodlání.

6. Kdybys mohla mít super schopnost, která by to byla?

Chtěla bych umět zachránit lidi, kteří umírají. Nebo umět lidem aspoň odebrat bolest, to si myslím, že by bylo opravdu cool.

7. Kdo je tvým oblíbeným zpěvákem/zpěvačkou?

Momentálně jsem úplně "ujetá" na písničky od One Direction.
Já vím, že je žerou třináctky, ale nemůžu si pomoct :D. Líbí se mi na nich, že jsou přirozený, žádná striktně naučená choreografie na koncertech jako ostatní zpěváci. Prostě milují ty šílený kluky z video deníků.

8. Co je tvé vysněné povolání?

V průběhu dospívání jsem měla hodně představ. Jako malá jsem chtěla být, jako spousta dalších, modelkou, ale bohužel už někdy ve třinácti, kdy jsem se zasekla na 165cm, mi bylo jasný že to asi nepůjde. V šestnácti jsem chtěla být letuškou (což bych chtěla klidně i teď) a jít na leteckou školu, kterou mi ale mamka nedovolila. Při rozhodování, na kterou univerzitu půjdu, jsem byla přesvědčená, že chci být podnikatelka jako táta, a tak jsem si vybrala Právo v podnikání. Teď ale zjišťuji, že raději než business mám právo a že bych ráda byla právničkou. Z toho důvodu uvažuji nad další vysokou.

9. Co bys dělala kdyby jsi mohla cestovat časem?

Podívala bych se do Anglie v 16. století. Velmi mě tohle období fascinuje.

10. Co je tvoje největší závislost?

Já osobně ulítávám na Instagramu. Nepotřebuji Facebook a nemám Twitter, ale potřebuje Instagram. Baví mě sledovat lidi ze všech koutů světa, je to pro mě inspirativní.

Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička






Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)