čtvrtek 26. června 2014

Červnový INSTAGRAM

Ahojda,

tak už jsem doma skoro měsíc a rozepsané věci byly odloženy, protože mám spoustu jiných, které jsou mnohem aktuálnější. Po návratu ze zahraničí si připadám jako v Novém světě :-D. Všechno si užívám o to víc a už vůbec nemám čas, tak jak jsem si myslela, že budu. Ale alespoň pro vás shrnu měsíc červen v INSTAfotkách, které máte tak rády :-).

Tak do toho :-)

Třetí den doma, první setkání!



První společný oběd


Mňamka od kamarádky Janči


 Čištění štětců


 Kocour Ukáš :-*


Sušení štětců


Hasičské slavnosti


Experimnetování po dlouhé době


Návrat domů po noční


Leháro


Návrat do dětských let


Na pivních s Jančou a Terkou


Afterparty s kamarády


Selfie s Ájou


 A taky pusa s Ájou :-*


Nejpohodlnější místo na odpočinek


Sailor outfit


Sales! Balea a Dermacol


Konečně nové plavky


 Ombré Jersey


Nákupy Essence a Rimmel


Barry M Lipstics 52 a 62


Astor Lipstics 202, 205 a 403


All Jordana´s Easyshine Glossy Lip Colors!


Sváča před nákupy


Byly jsme 4


Už mám tři


Voňavý Oriflame


Po měsíci se nám vrátil kocour Šíša :-*


Doufám, že se vám INSTAčlánek líbil a těším se na vás u článku dalšího ;-)

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, je to alespoň nějaká možnost, jak ukázat předešlý měsíc v kostce :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)