úterý 10. června 2014

Video: Clothing Haul!

 Opět jsem utekla z Prahy!
Teda "utekla", spíše odjela, alespoň na necelý den k rodičům do Litoměřic, jelikož v Praze se momentálně nedá žít. A to doslova!
 Dnešní dopolední učení na zkoušku jsem strávila ve vaně se studenou vodou. Jinak to bohužel nešlo, protože byt, do kterého "paří" v těchto dnech sluníčko skoro půl dne je neobyvatelný.
Nebýt zkoušek, které jsou momentálně v plném proudu, nikdo by mě do Prahy nedostal, ale vyplatilo se a já jsem zkoušku složila v prvním termínu. Hurááá!

 Mezi učením na zkoušku jsem si ale také vzpoměla na vás a tak pokaždé, když jsem měla mozek již přehlcen informacemi, jsem se uchýlila ke stříhání nového videa a vy se na něj teď můžete podívat.


Přeji pevné nervy s počasím a hlavně nezapomínejte pít!
Evička

2 komentáře:

  1. Moc hezké nákupy. Musím říct, že nejvíce mě zaujaly ty žluté šortky, taky si musím na léto nějaké pořídit.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)