pondělí 2. června 2014

Instagram v květnu

Ahoj,
přeji všem příjemný večer.

Dnes pro vás mám článek plný fotek, a to fotek z mého instagramu. Fotky z Dáši instagramu budou určitě v příštím článku, jelikož jich každá máme poměrně hodně bude lepší rozdělit je do více článků.

Fotky tu máte i s originálními popisky, které mám většinou v angličtině abych si jí procvičila.
Už jsem uvažovala i o anglických titulkách k videím ale zatím jsem nějak nenašla odvahu :)

Stejně jako o minulý článek tak i o tento článek si pár z vás psalo a tak doufám, že se vám fotky budou líbit.




 Great tea :)

 Healthy lifestyle... again :-D

 Není nad jogurt ve skle :-*

 Sweet breakfast :-)

 Dobrou chuť!

 Eleanor Calder... I love her style =)

 I love University but I hate study. I'm really lazy student :-(

 My new morning routine for Tuesday: Ballet & caffe

 It will be the storm !!! Muhaha I'm do excited :-D



 My favourite place :)


  Yesterday & today



Casual spring day :* 

My favourite swimsuit for this summer

Snack & work

This dog loves my socks... or my fingers. Ouch! :D

My new hair for this summer:)

Best drink for summer 



Let's run with One Direction! I love their music :D

Amazing morning with Tesschristine and her new video :)



Přeji příjemný zbytek večera!
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)