čtvrtek 12. června 2014

OOTD - Na zkoušku

 Moje modlitby byly vyslyšeny a ochladilo se! Konečně se můžu nadechnout.
Bohužel zjišťuji že nutně potřebuji "normální! počasí, protože tyhle vedra jsou vše jen ne normální.

 Jelikož tedy venku už můžu existovat, hned jsem vyrazila se svou malou sestřičkou " fotografkou" nafotit nový outfit, který jsem dnes měla ve škole na zkoušce. Určitě i díky němu mi přálo štěstí a já dostala za jedna. Hurááá!
 Fotky jsme nafotili v Litoměřickém parku u Hvězdárny, kde je prostě vždy nádherně a je zde hodně květin, což na tom parku opravdu miluji.
 Na sobě jsem měla jednoduché pouzdrové šaty, které by určitě neměly chybět v žádném šatníku. 
V jednoduchosti je krása ale i tu je občas potřeba trochu oživit. K tomu účelu jsem použila zlatý náhrdelník s křídly, který jste mohli vidět v mém posledním videu  a šaty přepásala páskem. Outfit jsem zakončila černo- zlatými lodičkami z místního obchodu.

Šaty / Dress - Mohito
Kabelka / Bag - Guess
Náhrdelník / Necklace - Victoria's Secret















Přeji všem příjemný zbytek večera!
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)