sobota 21. června 2014

Warm Up Ballet

 První ročník na univerzitě úspěšně ukončený! Hurá!!!
Konečně mi tedy začínají prázdniny a mou jedinou starostí je práce.


 Tento týden jsem ale nezakončila pouze školu, ale také svůj první kurz Warm Up Balletu. Kurz jsem navštěvovala v Baletní Akademii Adély Pollertové a mám z něj samé dobré pocity.

 O této baletní akademii jsem se dočetla v časopise a jelikož to nemám k ulici Na Poříčí, kde se akademie nachází, moc daleko, hned jsem se zaregistrovala na ukázkovou hodinu.
 Před první hodinou jsem byla trochu nervózní, jelikož nejsem moc pohybově nadaná, ale to se změnilo hned, jakmile jsem do studia vešla.

 Lektorka Tereza je velmi energická a nadšená osoba, která všechny neustále povzbuzuje, a tak i když vaše pohyby nejsou vždy dokonalé, máte ze sebe skvělý pocit.
 Každou hodinu jsme vždy začali posilováním a poté se přesunuli k tyči. Musím říct, že na první hodině jsem se skoro ani nezapotila, ale v průběhu kurzu se to  "nabalovalo" a prvky byly stále náročnějši, a tak jsem po úterní poslední hodině měla tílko, jak se říká, "durch".

 No a jelikož jsem kurz navštěvovala ráno a všechny spálené kalorie se zase musí doplnit, stalo se mou rutinou zaskočit si pro malé mandlové latte do Starbucks, který se nachází hned přes ulici.

 Už teď se těším na další hodinu, jelikož akademie funguje i přes léto a budu doufat, že ze mě třeba jednou bude baletka :-D







 Všechny prostory jsou pěkné a moderní.


Přeji všem krásné ráno a dopřejte si nějakou chutnou snídani.
Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)