pátek 25. července 2014

Equilibra Aloe Siero Viso 50% Aloe Vera

Ahojda!

Pozn. autora: "Určitě jste dnes zjistily, že se Evča od našeho blogu odtrhla, protože už jí nevyhovoval a nebyl zaměřen na to, co si přála a baví jí. Teď máme bohužel už úplně rozdělené cesty a spolupráce na jednom blogu už je pro nás velmi složitá. Proto tento blog budu vést sama, protože mi přijde líto ho opouštět. Sice je můj život právě hodně hektický, ale věřím, že se to zase zlepší. A pokud ne, stejně bych neuživila další nový blog. Moc vám děkujeme, že jste tu s námi byly a já doufám, že zůstanete věrné tomuto blogu, i když ho už povede pouze jedna z nás. Děkuji!"

Jdeme ale na recenzi, kterou pro vás mám připravenou už hodně dlouho, ale z důvodů, které popíši dole, je takto zpožděná. Tento produkt mi zaslal e-shop bezvavlasy.cz ke zrecenzování a najdete ho zde právě v akci za 329 Kč.

Dnes bych vám ráda představila přípravek od, pro mně dlouhou dobu neznámé, značky Equilibra.
Značka je to italská. Tento produkt je anti-age sérum Equilibra Aloe Siero Viso s 50% obsahem Aloe Vera. 

Toto sérum by mělo vyplňovat a redukovat počáteční vrásky, hydratovat, rozjasnit a zklidnit pleť.

Začneme flakónkem. Lahvička mi přijde skleněná, ale je neprůhledná, což mě trošku štve. Vůbec totiž neumím odhadnout, kolik mi toho ještě zbývá. Dávkovač je pumpičkový, což je naopak velmi příjemné a praktické. Vytlačíte si totiž tolik produktu, kolik potřebujete a nemusíte nikde nic šroubovat či odklápět.




Teď přejdeme ke konzistenci, která je gelovo-krémová. Není vůbec špatná a velmi rychle se vstřebává. Také se hodně dobře roztírá. Sérum obsahuje kombinaci kyselin hylauronových a rostlinné složky z Aloe Vera. Neobsahuje chemické konzervanty, silikon ani alergeny.


Toto sérum má 30 ml a myslím, že to vystačí i na tři měsíce. Už  ho totiž dva měsíce s pár přestávkami používám a stále pumpuje. Ale právě kvůli neprůhlednému obalu, nevím kolik přesně zbývá.


A teď už tedy na závěr k účinku. Bohužel jsem po návratu od moře, kde jsem byla rok, měla alergickou reakci na chlorovanou vodu z vodovodu. Musela jsme sérum třikrát na týden a půl vynechat, kvůli vyrážce. Poprvé mě napadlo, že to bylo sérem, protože se mi alergická reakce objevila po jeho aplikaci, ale po opakování alergie, kdy jsem přípravek nepoužila, jsem s úlevou zjistila, že to tak není. Každopádně si moje pleť dělala dlouhou dobu, co chtěla a já se nemohla ani nalíčit, proto tedy zpoždění této recenze o měsíc. 
Každopádně jsem sérum skoro celé vypotřebovala, tak vám snad už mohu napsat, jaké z něho mám dojmy.

Trochu více mi vadí silná vůně Aloe Vera, která oči sice vůbec nedráždí, ale mě dráždila nos.
Teď už ale k výsledku - po cca 1,5 měsíčním používání mohu s klidným srdcem říct, že se mi opravdu zmenšily moje začínající vrásky pod očima a ve vnějších koutcích, vrásky kolem úst ale tak úplně nezmizely, z čehož jsem usoudila, že je účinné vážně na začínající drobné vrásky. Rozjasnění ani zklidnění moc nepozoruji, ale zase nemohu říct, že by dráždilo, to opravdu ne.

Je mi 24 let a pro moji věkovou kategorii toto sérum ani nebylo určeno, ale já si myslím, že právě pro nás, na kterých se čas začíná v určitých místech podepisovat dříve, je toto sérum využitelné a bude plnit svoji úlohu. Pokud tedy překousnete tu silnou vůni Aloe Vera.








Jak se vám toto sérum líbí? Potřebujete sérum i v mém věku nebo si to necháváte na stáří? Jaký je váš typ na účinné sérum na začínající vrásky?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)