neděle 6. července 2014

Video: Summer Lookbook

 Šupy dupy do bazénu! Hurááá !!!
Léto je v plném proudu, přestože  to včera zase moc nevypadalo. A co patří k létu? Zmrzlina, ledová tříšť, ovoce a pro mě také letní outfity.
 Z toho důvodu jsem pro vás připravila krátké video. Doufám, že se vám bude líbit a přeji vám krásný zbytek dne.


Outfit #1
Šortky: Tally Weijl
Triko: Tezenis
Vesta: F&F
Boty: Converse
Klobouk: místní obchod


Outfit #2
Triko: C&A
Kraťasy: Zara
Boty: místní obchod


Outfit #3
Triko: Tezenis
Šortky: DIY
Boty: místní obchod


Outfit #4
Košile: Ann Christine
Šortky: Tally Weijl
Boty: New Yorker
Kabelka: Guess


Evička

1 komentář:

  1. Super video!
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)