pátek 25. července 2014

Všechno jednou končí...

Přesně tak! Všechno jednou končí a něco nového začíná.
Poslední rok byl chaotický, já začala studovat na univerzitě, přestěhovala jsem se do Prahy a našla jsem si skvělou práci.
Dáša rok studovala ve Španělsku a s počtem kilometrů dostávala i naše společná spolupráce na blogu stále větší trhliny. Blog se přestal ubírat správným směrem. Alespoň tak to vnímám já.

Poprvé začít žít sama a o všechno se najednou postarat bez opory rodičů je těžké, ale dodalo mi to sebevědomí a chuť začít s čistým štítem, dělat už jen věci, které mě baví a osamostatnit se ve všech částech mého života. Z toho důvodu také ukončuji spolupráci na tomto blogu a blog bude nadále už jen Dáši. Já jsem si založila blog vlastní Life With A Brunette, který už obsahuje můj první článek.

Přeji vám krásný zbytek léta, děkuji za všechnu pozornost, kterou jste nám věnovali a doufám, že se s vámi budu střetávat na mém novém blogu.

Evička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)