neděle 31. srpna 2014

BACK TO SCHOOL Outfits by Dáša




Ahojda,

ještě než v příštím týdnu dám na YouTube video s BackToSchool typy a radami, tak bych vám těsně před začátkem školy chtěla ukázat pár pohodlných, ale i přesto, si myslím, trendy outfitů, které bych si sama vzala do školy. V každém outfitu mám jako doplněk svoji kabelu do školy (Takko, 99Kč) a outfity jsem se s ní pokoušela sladit.
Tak jdeme na ně!


Jeanovina a leopardí vzor
Tento outfit je jednoduchý na studenější dny prvních školních týdnů. Mám ho asi nejraději a to hlavně díky neobyčejným kouskům oblečení z obyčejných materiálů.

Coat | Asian Style - Ebay
Jeans | Tally Weijl
Shirt | New Yorker
Shoes | botovo.cz









Jako v L.A.
V Californii se hodně nosí tyto teplé huňaté svetry vlastně pořád, krom léta. A mě se tento styl také moc líbí. Jednoduché, pohodlné, neprovokativní, ale zajímavé. To pravé do školy.

Jersey | VotočVohoz
Shirt | SinSay
Shorts | New Yorker
Shoes | botovo.cz









Color-blocking BLUE/GREEN
Tento outfit asi nebude každého šálek, ale mě se tento color-blocking moc líbí. Zelená a modrá jdou podle mně v těchto odstínech krásně k sobě. Je to barevné, pohodlné a zajímavé. Tak proč ne?

Jersey | SinSay
Skirt | Pimkie
Shoes | botovo.cz
Nails | Barry M Blue Moon










Elegantně na "střední i vejšku"
Šaty miluji a myslím, že i do školy se v pohodě hodí, pokud nejsou nijak vulgární či nepraktické. Tyto tmavě zelené jsou jako dělané na podzimní dny a na první týdny "babího léta".

Dress | Sfera
Shoes | Tally Weijl











 Jako japonské děvče
Nebudu vám říkat, jak miluji asijskou kulturu. Ti, co mě sledují už déle, vědí. Proto jsem nemohla tomuto kimonu odolat a musela ho mít. Proč ho tedy neukázat i ve škole, když to teď "frčí"? Ozdobu do vlasů jsem zvolila právě kvůli tomu, že japonské slečny či gejši, které kimona nosily, nosily právě i nějaké ozdoby ve vlasech. A mě se to vážně líbí.

Kimono | New Yorker
Overal | VotočVohoz
Shoes | New Yorker
Hair Tool | Takko 










Jak se vám moje nápady na BTS outfity líbí? Který je ten váš nejoblíbenější? Budu ráda za všechny vaše komentáře :-).

Mějte se krásně a přeji vám úspěšný začátek i celý průběh školního roku! Dáša

6 komentářů:

  1. Super outfity. Všechny jsou moc hezky nakombinované. U mě vede asi ten první a pak ty černé šaty. Ty ti fakt sluší.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! U mě tyto dva také, hlavně proto, že jsou to barvy, které mi jako podzimnímu typu "ladí" s pletí :-) a nosím je i normálně přes rok.

      Vymazat
  2. Skvele outfity :-) kabelka za 99kc? Tak to je kup roku :-D
    U me vedou cerne saty a pak ten outfit s hunatym svetrem. Svetry jsem si v posledni dobe hodne oblibila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Mě se také teď nejvíc líbí svetry, doufám, že jich pořídím víc :-D

      Vymazat
  3. Za mě jedině černé šaty, to ostatní....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty outfity jsou hodně poameričtěné a infantilní :-), takže chápu, že se nelíbí všem. Šaty nikdy neurazí, pokud jsou vhodné pro zvolenou situaci :-).

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)