pondělí 18. srpna 2014

Bright Pink - YesLove 86

Ahoooj,

dnes je tu pro vás připraven opět lakovací post, protože těch není nikdy dost a já je teď hodně zanedbávala.

V minulém článku jsem vám představila lak od stejné značky, ale modrý. Tento ale není o nic horší. Je to tak pěkná barva až nevím, který lakovat dříve :-).
Jako u laku modrého, tak i tento se parádně lakuje, kraje už v jedné vrstvě a má nádhernou sytou barvu. Konzistence je krémovější, což celkem usnadňuje nanášení a lak nikam nestéká. 

Tento lak mám z Itálie, bohužel nevím, zda se dá sehnat u nás. Ale barva je to opravdu krásná.









Jak se vám lak líbí? Mě teda moc!

Mějte se krásně! Dáša

4 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)