neděle 10. srpna 2014

INSTA v červenci

Ahoooj,

dnes mám pro vás už po třetí (jako teď už každý měsíc) INSTAčlánek. Máte ho rády a já se ráda podělím o fotky z Instagramu, na kterým přispívám i několikrát denně. Hodně z vás Intagram nemá a tak vám takto ukáži průřez minulým měsícem.

Tak do toho! 

Na promocích s Ájinkou :-*




Nové přírůstky do bytu


Pohodička

Vítězka 






Na Brné poprvé po roce 

Cesta domů 





Ombré Nail Art  




Nevím, co voní lépe. 



Oběd v práci 

Nákupy 






Konečně trochu české tradice... 

 ...a koupání! 



Další nováček u nás doma 






Nový začátek, teď už bez Evči :-( 










Tak to by bylo vše! Fotek je poměrně hodně kvůli probíhající 30dayschallange, ale snad se vám líbí i ty.

Pokud se vám moje INSTAfotky líbí a tuto aplikaci máte, ráda vás poznám a budu ráda, když si dáte do sledování i vy mně :-) 


Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. parádní fotky a ty koťátka, už teď se mi po nich stejská :'( jinak ten tvuj šuplík je šílenej, tolik věcí, jak se můžeš vyznat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) no jo vyznám se, jsem na tohle maniak :-D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)