středa 13. srpna 2014

Modrá jako od moře s YesLove 36

Ahoj,

mám tu pro vás rychlý článek a s ním i ukázku laku na nehty s neskutečnou barvou. Je jím YesLove 36, který jsem si koupila před dvěma lety na dovolené v Itálii. Nejsem si úplně jistá, že to je něco kvalitního, ale jednou mě to nezabije a barva je naprosto úžasná. Navíc se úžasně lakuje, kryje už v jedné vrstvě a celkem obstojně vydrží tři dny. Odlakovávání je stejné jako u jiných laků.

Osobně jsem moc ráda, že jsem si ho koupila a i přesto, že už tolik nelakuji, jako před dvěma lety, mám ho moc ráda a na léto je jako  dělaný!








Jak se vám líbí tento lak a barva? Napište mi, jaký je váš letní lakový oblíbenec :-).

Mějte se krásně! Dáša

4 komentáře:

  1. Ta barva vypadá fantasticky! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, proto jsem oželela i tu kvalitu :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)