pátek 1. srpna 2014

OOTD - Černá maxisukně a bílé tenisky a cropp top

Ahoj,

Dnes mám pro vás po dlouuuuuhé době outfit :-).
Jedná se extravagantní spojení elegance se sportovními prvky. mě osobně se outfit moc líbí a se rtěnkou a zlatým náhrdelníkem je to něco přímo pro mě!
Použila jsem boty na platformě, která se teprve začíná objevovat v našich končinách, ale už teď jsem z ní nadšená.
Je to podle mě velmi jednoduché s klasickými barvami, ale společně tvoří neobyčejný outfit. 

Crop top | Bershka
Maxi Scirt | Progress
Shoes with platform | Vietnamci
Purse | H&M
Necklace | Claire´s
Lipstick | Milani Sangria














Napiště mi, zda-li se vám takovéhle extravagantní outfity líbí?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)