čtvrtek 14. srpna 2014

OOTD - I LOVE RAIN

Ahojda,

dnes mám pro vás velmi jednoduchý "casual" (pohodlný) outfit, který je inspirovaný barvami velmi infantilního, ale krásného deštníku, který jsem si prostě musela koupit!
Tento transparentní deštník mám z bototvo.cz a je naprosto úžasný. Je z plastu a okraje má z nepromokavé látky. Také byl celkem levný, cca 189 Kč. Hrozně ráda na "botovu" nakupuji, Takže můžete čekat v příštím týdnu video právě na tento eshop.

Umbrella | botovo.cz
Shirt | Takko
Jeans | Tally Weijl
Shoes | H&M
Jacket | New Yorker














Napište mi, jak se vám líbí tento velmi jednoduchý outfit a jaký je ten váš "casual" :-).

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

  1. sluší ti ty rozpuštěný vlasy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, ten den jsem ani nevěděla, co s nimi :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)