úterý 5. srpna 2014

OOTD - Jednoduché černé maxišaty s denim vestičkou

Ahoj,

Už jsem tu opět s novým outfitovým postem!

Dnes bych vám chtěla ukázat velmi jednoduchý outfit oživený denim vestou. Vím, že většina lidí maxišaty mos nemusí a já ještě minulé léto patřila k nim, ale letos jsem jim propadla a budu si muset pořídit ještě nějaké, třeba se vzorem.

Tyhle maxišaty jsou opravdu hodně jednoduché z lehkého materiálu a dají se kombinovat se spoustou doplňků, o tom ale zase příště!

Maxidress | Tally Weijl
Denim vest | vietnamci
Shoes | Pepe Jeans
Necklace | Clarie´s
Lipstick | Milani Sangria









2 komentáře:

  1. Moc pěkné slušivé šaty,můžu se zeptat kolik stály?Přesně takové šaty dlouho sháním,takže děkuji za tip;-)Nikol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju ;-) jsem rada, ze se ti libi. Jsou z Tally Weijl za 129 Kc ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)