neděle 10. srpna 2014

OOTD - Meow Shirt and Yellow&Pink Neons

Ahooooj!

Jsem opět zpět a pro dnešek se dvěma variantami jednoho pohodlného, ale neobyčejného outfitu.
Moc se mi líbí kombinace bílé a černé a v poslední době jsem jí posedlá i přesto, že to vůbec nejsou moje barvy. Přes léto si ale troufnu zaexperimentovat a jdu i do výraznějších doplňků :-).
Dnes jsem bílé boyfriend triko zkombinovala v prvním případě s koženkovými high waist šortky a tom druhé s šortkami džínovými. Oba outfity jsem doplnila neonově žlutými páskovými sandály na platformě a neonově růžovou rtěnkou.
Tato kombinace pohodlného a přesto zajímavého mě opravdu baví a už si ani nepřipadám jako blázen, když si takhle vyjdu do supermarketu :-D.

Shirt | Gate
High waist shorts | New Yorker
Jean shorts | Bershka
Sandals | Gate
Lipstick | Barry M 52
Earrings | Takko














Jak se vám outfit líbí? Nosíte také výrazné barvy nebo se většinou neodvážíte nebo se v nich necítíte? A co černo-bílé kombinace?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)