neděle 3. srpna 2014

Real Techniques Blush Brush

Ahojda,

dnes bych vám chtěla něco říct o jednom makeup štětci. Určitě ho znáte a víte o co se jedná - je jím známý Blush Brush od Real Techniques

Dlouho jsem po něm toužila, protože na fotkách vypadal jako huňáček a já chtěla nějaký štětec na tvářenku a bronzer, který bude přesně takový. Po dobré zkušenosti s Expert face brushem (recenze zde) jsem chtěla vyzkoušet další z tvorby Samanthy Chapman.

Ale teď už jdeme na něj!




Jako všechny štětce RL i tento přišel v plastové bytelné krabičce, ve které je jedno pozitivum - štětec se nedeformuje jako v takových těch plastových obalech a drží svůj původní tvar. Mimochodem, objednávala jsem ho z makeupshop.cz .



Chlupy jsou cca dlouhé asi jako palec, ale sbíhají se a zkracují  ke kovové části, jako vidíte na fotce. I přesto, že drží svůj tvar, není štětec až tak hustý a je poměrně vzdušný, ale to je přesně to, co jsem potřebovala - něco vzdušného, s čím pouze poprášíte tváře. Štětec je opravdu heboučký a je rovnoměrně zastřižen

Rukojeť je kovová a bytelná s gumovým koncem, takže vám štětec neklouže z ruky.








Já jsem tedy ze štětce nadšená a doporučuji vám ho všemi deseti :-) !

Napište mi, jak je to u vás?
Máte ho? Chtěly by jste ho vyzkoušet? Nebo po něm vůbec netoužíte?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)