čtvrtek 21. srpna 2014

Video: Botovo.cz

Ahoooj,

dnes mám pro vás video, na kterém se přesvědčíte o velikosti mojí slovní zásoby - je to totiž první video, které zveřejňuji a mluvím v něm sama s foťákem, takže určitě poznáte, jak jsem byla nervózní a tím právě i mojí zvětšující se slovní zásobu :-D. Ale točení mě baví a i když jsem hodně v rozpacích, chtěla bych je přidávat pravidelně (Pozn. autora: "Mám jich totiž asi 20 natočených a žádné zveřejněné :-D").

Dnešní video je vlastně taková videorecenze na český (i slovenský) eshop botovo.cz, který mám hodně ráda a právě jsem si objednala další pár bot :-D, zbytek ale uvidíte ve videu...

Odkazy na boty a stránky budou pod videem jak zde, tak i na YouTube v InfoBoxu!

Tak doufám, že se vám moje 1. samostatné video bude líbit a pište mi nápady na další :-), pokud tedy chcete a vydržíte mě poslouchat až do konce :-D. Pokud ne, raději video vypněte a pro jistotu se podívejte po nových reprácích :-D



Jak se vám eshop líbí? Máte z něj něco?

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)