pondělí 8. září 2014

Video: BackToSchool Tips + Givaway

Ahojda,

konečně jsem se v tomto krásném počasí dostala po všech výletech k pozdnímu uplouadování videa s tipy a případnými školními radami :-).

Také je s tím spojená BTS Givaway s různými školními vychytávkami.



Přeji vám pěkné zhlédnutí videa a doufám, že se vám bude líbit i se soutěží.



Podmínky soutěže:
1. Napiš své jméno nebo přezdívku
2. Napiš svůj email
3. Napiš mi svůj školní tip
4. Odebírej můj kanál na YouTube a sleduj mě na mém blogu
5. Pokud chceš, sleduj mě na mém Instagramu (@shopaholickybydasa)  :-)

Můžete psát do středy 10. září 2014. Ve čtvrtek si vyberu nejhezčí tip a odměním majitele BTS balíčkem :-).

Přeji vám krásné pondělí! Dáša

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc :) hrozně si tvé pochvaly vážím :)

      Vymazat
  2. Ahojky, nechtěla bys natočit video o své skříni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) jasně, že bude, už ho mám i natočené, ale chci nejdříve publikovat videa s podzimní tématikou :)

      Vymazat
  3. Vsuvka z gramatiky - typ znamena druh, tip radu....zde urcite mekke i :) jinak bezva video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že se to píše s měkkým, ale jde to oběma způsoby (slovníku cizích slov ukazuje, že obě i/y znamenají to samé). Sama jsem to psala s měkkým, bohužel se na mně sesypalo asi padesát haterů, že je to s tvrdým, takže to radši píšu tím druhým způsobem :-D Děkuji ale za napsání, alespoň někdo je Čech a ví :-) Jinak děkuji za pochvalu :) jsem pořád na videích hodně nervózní, tak jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
    2. Kašlu ale na ně a jdu to opravit, taky se mi to nelíbí :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)