sobota 13. září 2014

Video: Monthly Favs | srpen 2014 + Vyhlášení BTS Givaway

Ahojda,

dnes mám pro vás opět video a to celkem zpožděné na to, že je o oblíbencích za měsíc srpen :-D

Také zde najdete vyhlášení BackToSchool Givaway!
Tuto soutěž vyhrává Kejrol a tímto jí moc gratuluji a děkuji za super tip, který se mi bude určitě hodit :-)
Pozn.autora: "Ostatní nezoufejte, na konec září pro vás připravuji kosmetickou givaway, která bude asi i žádanější :-)"

Přeji vám příjemné zhlédnutí a omluvte opět moje opakovaná přeřeknutí a vsuvková slova.



Doufám, že se vám video líbilo a napište mi, zda vás taková videa budou v mém podání bavit a mám pokračovat :-).

Mějte se krásně! Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)