středa 29. října 2014

OOTD - Black&Pink


Ahojda,

mám pro vás opět nějaký ten outfit :-). Fotila jsem mobilem, a tak se to odrazilo na kvalitě fotek, ale příště to snad bude lepší :-)

Dnešní outfit je podle mě extravagantnější. Ne tedy pro mě, ale pro kolemjdoucí nejspíš ano, protože se za mnou i otáčeli a já měla pocit, že mám někde na zádech nápis "Koukni na mě!" Znáte to - maloměsto. Každá jinakost je pro jeho obyvatele naprostá nekalost :-D.
Ale já si tento outfit užívám a mám ho ráda.

Tak šup na další fotky :-)


Coat | Gate
Shirt | Gate
Sweater | Gate
Tights | Gate
Skirt | VotočVohoz
Shoes | Tally Weijl
Bag | H&M











A jaký je váš nejextravagantnější kousek, který jste schopny obléct?

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)