pátek 17. října 2014

OOTD: První podzimní


Ahojda :-)

Jsem tu konečně s outfitem, ale musím vám říct, že mě to počasí hrozně štve - stále prší nebo je pod mrakem, a tak fotky vypadají na houby.

Každopádně je tento outfit velmi jednoduchý, pohodlný a nebyl nijak kombinován - prostě jsem na sebe rychle něco naházela a běžela do města. Nakonec se mi ale celkem líbí, a tak jsem ho pro vás rychle nafotila :-).


Hat | modnihity.eu
Scarf | VotočVohoz
Coat | Gate
Bag | H&M
Jeans | Dům elegance Litoměřice
Shoes | Dům elegance Litoměřice







Jak se vám tento narychlo připravený outfit líbí? Napište mi, jaké jsou vaše podzimní fashion rychlovky?

Mějte se krásně! Dáša

2 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)