čtvrtek 2. října 2014

Schauma Keratin Strong + podzimní soutěž o kosmetický balíček


Ahojda,

zdravím vás po dlouhé době u článku. Dnes bych vám ráda řekla něco o řadě na vlasy Keratin Strong od Schauma. Tato značka vlasové kosmetiky patří, jak jistě víte, pod značku Schwarzkopf, od jejichž zastoupení jsem obdržela pár produktů ke zrecenzování a také jsem se rozhodla vám jeden kousek i s dalšími produkty věnovat v soutěži o balíček kosmetiky.



Jsem velmi ráda, že jsem obdržela právě tyto produkty, protože jsem z nich nadšená a sama jsem si koupila už druhá balení obou produktů. 
Pokud mě sledujete déle, víte, že jsem dlouhou chvíli byla obarvená na velmi světlou blond a jelikož jsem se barvila barvami z drogerie, nebylo mé barvení moc šetrné. Proto mám teď suché vlasy a ve spojení s mojí velmi suchou vlasovou pokožkou je to opravdu hrůza. Mám velké problémy s rozčesáváním suchých vlasů a dělají se mi dredy, proto raději nosím culíky. Ještě horší je rozčesávání vlasů mokrých. 
Pokud chcete vědět, jak se těchto problémů zbavit, čtete dál :-).

Tak šup do čtení :-)

(Pozn. autora: Tato recenze je psána v souladu s mým svědomím a pravdivě, přesně tak, jak to cítím a vidím já osobně, to dosvědčuje i to, že jsem si sama koupila druhé balení)


POSILUJÍCÍ ŠAMPON KERATIN STRONG

Tento šampon má velmi jemnou perleťovou konzistenci a už jen on samotný moje vlasy zjemní. Neobsahuje silikony, ale já na to stejně moc nevěřím, záleží totiž na druhu silikonu a ne silikonu jako takovém. 
Každopádně je tento šampon velmi dobrý i na mastnější vlasy, protože hezky odmastí a odstraní nečistoty a vlasy mi vydrží nadýchané ještě třetí den. Velmi pěkně pění a dobře se vymývá z vlasů. Po vyfoukání vlasů mám pocit, že je každý vlas "tlustší", což bude zřejmě způsobovat keratin obsažený v šampónu. 
Co je ale na tomto šampónu nejlepší je jeho vůně, která je naprosto úžasná. I po čtyřech dnech vůni stále cítím ve vlasech a to i přesto, že si jej při mytí vymývám velmi pečlivě. 
Cena není vůbec špatná - v sítích drogerií se pohybuje kolem 50 Kč za 200 ml balení a za 400 ml balení zaplatíte kolem 70 Kč. Na velké balení je teď akce v Kauflandu za 43 Kč. (pozn. autora: doufám, že v každém :-))
Myslím, že je tento šampon pecka, protože nijak nezmašťuje vlasy, ale i přesto je výživný a navíc nádherně voní. O nízké ceně ani nemluvím. Je to přesně pro lidi jako jsem já, kteří mají jemné zplihlé vlasy, ale i suché konečky, které mají sklony k cuchání se.



Složení:


BALZÁM KERATIN STRONG

Jak už asi víte, i balzám Keratin Strong mi sedl. Konzistence je úplně stejná jako u každého jiného balzámu, který v drogériích můžete najít. 
Vůně je ale stejně božská a vytrvalá jako u šampónu. Nakonec ani nevím, zda-li vlasy tolik voní díky šampónu nebo balzámu, ale to je myslím už vedlejší věc. 
Tento balzám není sice nějak zázračný, ovšem co mě se líbí je to, že po něm rozčešu mokré vlasy tak jednoduše, jako by mi je už někdo učesal a já to jenom poupravila. Rozčesávání je tedy na jedničku.
Samozřejmě balzám nanáším pouze do délek, od uší dolů. 
Cena je také velmi příjemná - 200 ml balení stojí kolem 50 Kč. 
Co mě někdy rozčiluje je to, že neprodávají 400 ml balení balzámu. Normální žena totiž spotřebuje 400 ml balení balzámu na 200 ml balení šampónu, proto nakupuji balzámy po dvou a tím mě přijdou vlastně i dráž a ne tak výhodně. Těmto balzámům to ale odpustím, protože skvěle plní svoji funkci.


Složení:

A teď už k soutěži, na kterou se určitě těšíte :-)

Budeme hrát o balíček kosmetiky, kterou jsem pro vás všechnu nakoupila sama. Jedinou vyjímkou je sprchový gel Fa Glamorous Moments, který mi věnovalo zastoupení Schwarzkopf ČR. Tento sprcháč naprosto úžasně voní a připomíná mi podzim, proto se i do této soutěže skvěle hodí :-)
Soutěž potrvá do půlnoci 9. října 2014  a vyberu si náhodně nějakého šťastlivce :-).

Podmínky soutěže
1. vaše jméno či nick
2. kontaktní email
3. sledovat můj blog
4. odpovědět na otázku:
Jaký výrobek Schwarzkopf je váš nejoblíbenější a doporučily by jste ho svým kamarádkám, popř. který vás láká vyzkoušet.
(5. pokud chcete, můžete mě sledovat i na Instagramu, Facebooku či na YouTube)

A hraje se o tento balíček kosmetiky - dekorativní, pleťové i tělové, kosmetických pomůcek, laků na nehty a dalších drobností.


Přeji hodně štěstí v soutěži a budu se těšit na vaše komentáře :-)

Mějte se krásně!  Dáša


10 komentářů:

  1. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mám ráda třeba kosmetiku na vlasy od Lorealu nebo gliss kuru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Queen Lucy
    Xoxo.L@seznam.cz
    Já moc schwarzkopf nepoužívám a ani mně moc neláká, momentálně používám Aussie a Gliss Kur

    OdpovědětVymazat
  3. Schaumu mám docela ráda, ale je pravda, že už jsem dlouho od ní nic neměla. Asi to budu muset napravit, ať spotřebují své vlasové zásoby :D

    Radu Essence giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě na Schaumu nikdy nekoukala. Vím, že mamča jednou měla tu růžovou, ale nezdála se mi nijak super. Keratin Strong je ale výborný :-)

      Vymazat
  4. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Lak na vlasy Taft :)

    OdpovědětVymazat
  5. nelarichterova@gmail.com
    gfc nela richterova
    Já mám ráda šampony

    OdpovědětVymazat
  6. katarina.kacurikova@gmail.com
    gfc: Katarína Kačuriková
    Mňa veľmi láka vyskúšať práve tento recenzovaný balzam na vlasy Keratin, používala som už Schaumu a bola celkom fajn len sa mi z nej robili lupiny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se právě taky bála toho, že šampon z drogerie bude špatný, ale tento mě velmi překvapil :-)

      Vymazat
  7. Alžběta Šifaldová
    sifaldova.alzbeta@gmail.com
    Jednoznačně nejoblíbenější a doporučovaný všem kamarádkám je Gliss Kur Denní elixír s oleji. po umytí na konečky vlasů nejlepší věc pod sluncem.

    OdpovědětVymazat
  8. Sima, mail sima.bellova@gmail.com a ja mam rada od Schw. take tie spreje do vlasov :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)