čtvrtek 9. října 2014

Schauma Sports Posilující šampón & got2be Glued Spiking Gum + vyhlášení vítěze podzimní soutěže o balíček kosmetiky

Ahojda,

dnešním článkem bude druhá polovina recenze na produkty Schwarzkopf a zároveň i vyhodnocení podzimní soutěže z poloviny první :-)

Dnes by mohl článek zajímat spíše muže než ženy, i když spíše ženy se budou nad touto recenzí pozastavovat. Většina mužů je totiž známá tím, že je takovéhle recenze moc nezajímají. Třeba se ale najde pár vyjímek ;-). 
Druhý výrobek je tak trochu "unisex", tedy pro ženy i muže.

Tak se pusťme do toho :-)!


Tyto produkty jsem obdržela od českého zastoupení Schwarzkopf ke zrecenzování.

(Pozn. autora: Tato recenze je psána v souladu s mým svědomím a pravdivě, přesně tak, jak to cítím a vidím já osobně.)

Got2b GLUED SPIKING GUM

Tento výrobek využijí podle mého názoru jak ženy tak i muži. A je jím tvarovací lepidlo, krém či takový "lepidlová"pasta Glued spiking gum od got2be. Doslovně lepivá guma.
Tato krémová hmota konzistencí připomíná velmi tuhé lepkavé máslo, které má bílou barvu. Nanáší se celkem jednoduše na to, že tak lepí. Teplo z dlaní ho totiž rozehřeje do přijatelné konzistence, se kterou snadněji účes upravíte.
Vlastnosti jsou celkem dostačující, i když super silného vytvarování nedocílíte. Síla tužení není taková, jako třeba u tvarovacích gelů od Taftu, což mě osobně ani nevadí.
Tento krém zkoušel jak můj přítel, který má tvrdé, silné a husté vlasy, tak i já na upravování účesů a celkem jsme si vystačili, i když přítel raději již výše zmíněný Taft.
Jako pozitiva beru to, že není na vlasech vidět a finish není mastný ani nijak mokrý, což zabrání vzhledu "mastných vlasů". 
Také se mi líbí, že i přesto, že je krém bílý, na vlasech nezanechává žádný "škraloup". 
Po nanesení a zaschnutí nelepí a je stále tvárný, což je podle mě velké plus.
Pro ženy je podle mého názoru nejlepší na fixaci účesů, uhlazování culíků i malých vlásků okolo hlavy. Není totiž tak silný, ale přesto vydrží velmi dlouhou dobu a po rozpuštění účesu nemusíte vlasy ihned mýt či z nich vyčesávat zbytky laku nebo vosku. 
Cena kolem 99 Kč v sítích drogeríí a obchodech.



Složení:




SCHAUMA SPORTS POSILUJÍCÍ ŠAMPON Vlasy a tělo

Druhým výrobkem je čistě mužská záležitost, i když se musím přiznat, že mi vůně pánských sprchových gelů moc voní. Je jím Schauma Sports Power Schampoo na vlasy a tělo.
Už jenom to, že je tento výrobek dva v jednom, mužskou polovinu velmi potěší. Naopak od nás žen, co si zakládají kolekce kosmetiky, muži si podle mě potrpí na tom, aby všeho bylo co nejméně.
Také pro ně bude pozitivem úspora času, když nebudou muset hledat a otvírat další a další produkty, aby vykonaly kompletní očistu :-).
Tento produkt používal můj bratr a jak to tak bývá, odpověděl mi velmi stručně. 
Šampon velmi hezky voní, to musím potvrdit i já. 
Prý hezky umyje vlasy a poměrně dobře ho zbavil lupů. Na ty také může doporučit Schauma Šampon - Proti lupům s citrónovou trávou. 
Posílení se ale žádné nekonalo nebo ho spíše nepozoroval na svých vlasech.
Mě se líbí, že i přesto, že je to mužský šampon, neobsahuje silikony a je za výbornou cenu kolem 54 Kč v sítí drogeríí a obchodech.



Složení:



A nakonec vyhlášení podzimní soutěže o balíček kosmetiky!


Po přečtení komentářů jsem ani nevěděla komu balíček poslat a tak jsem si náhodně nechala říct číslo a rozpočítala jsem to jako ve škole :-).
Vítězkou je Alžběta Šifaldová
Moc Ti Bětuš gratuluji a doufám, že budeš mít z balíčku radost, někdy během zítřka napíšu mail :-)

A mě by zajímalo, co používá u vás doma mužský element nejraději :-)

Moc vám děkuji za komentáře a mějte se krásně! Dáša

1 komentář:

  1. Jééé, tak to mám hroznou radost. Děkuju a čekám na mail.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)